Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی بوکس کشورمان که مانند دیگر رشته‌های ورزشی در مجموعه آزادی کمپ اختصاصی برای تمرین کردن دارند، از ۲۰ سال پیش دارای سالن تمرین بود، اما از آن موقع تا امروز بدون اینکه تمرینی در آن صورت گیرد بلاتکلیف مانده و به همین دلیل شرکت توسعه اماکن ورزشی وقتی متوجه شد بوکسور‌ها در آنجا تمرینی انجام نمی‌دهند در اقدامی بسیار عجیب تصمیم گرفت این زمین را از اختیار بوکس در آورده و آن را به کشتی اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمین که هم اکنون در انحصار فدراسیون کشتی قرار دارد چندی پیش توسط مسئولان این فدراسیون تکمیل شد و الان در اختیار فدراسیون علیرضا دبیر قرار گرفته است.

همین موضوع با واکنش تند حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس نسبت به عاصم یوسفی رئیس شرکت توسعه اماکن ورزشی مواجه شد. او امروز در حاشیه مجمع سالیانه بوکس گفت: یک کار غیرکارشناسی و غیر عقلانی توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی شکل گرفت بدون اینکه اطلاعی به ما بدهند. دبیر از روی زرنگی رفته این زمین را برای کشتی گرفته است. من بار‌ها با او صحبت کردم و او هر بار به من گفت که به ما اصلا ربطی ندارد و این زمین را شرکت توسعه به ما داد. بعد از آن با عاصم یوسفی صحبت کردم که متاسفانه او جواب درست و حسابی به من نداد و گفت دلم خواست آن زمین را به کشتی بدهم. من برای دفاع از حق بچه‌های بوکس هیچ گاه عقب نشینی نخواهم کرد و از دیروز تحت فشار‌های سنگینی قرار گرفتم. 

بیشتر بخوانید

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون بوکس برگزار شد

مجمع سالیانه فدراسیون بوکس بعدازظهر امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. قبل از شروع این نشست چند نفر از پیشکسوتان و قهرمانان سابق بوکس با بنر‌هایی که به دست داشتند علیه حسین ثوری (رئیس فدراسیون بوکس) و علیرضا استکی (سرمربی تیم ملی بوکس) شعار‌هایی دادند که با حاشیه‌های زیادی رو به رو شد. حسین ثوری در حاشیه مجمع سالیانه بوکس در خصوص اعتراض برخی ملی پوشان سابق و قهرمانان مانند احسان روزبهانی در حاشیه مجمع توضیحاتی داد.

تمام افتخار برخی آقایان پیروزی مقابل کوبت است

کسانی که از ما انتقاد می‌کنند تمام عزیزانی هستند که از سر دلسوزی می‌خواهند به بوکس کمک کنند، اما اینکه من بخواهم  جوان ۱۷، ۱۸ ساله را که توانسته در آسیا مدال بگیرد را کنار بگذارم و آن‌ها را که در هر مسابقه‌ای رفته‌اند، در شب اول  و دوم باخته‌اند بیاورم، فکر نمی‌کنم کار درستی باشد.   تمام افتخار آن‌ها مربوط به پیروزی مقابل کویت بوده و بهتر از آن هم نبوده است. از آن‌ها خواهش می‌کنم این حرف‌ها را تمام کنند. باور کنید پا به سن گذاشته و دیگر دوره قهرمانی آن‌ها تمام شده است. لطفا حرمت قهرمانی خود را حفظ کنید.  

با هیچ کسی زاویه‌ای نداریم

رئیس فدراسیون بوکس گفت: ما با کسانی که می‌خواهند دلسوزانه کمک کنند زاویه‌ای نداریم و همه آن‌ها را دوست داریم. فدراسیون برای خودش برنامه دارد و  با افراد مدنظر خودش می‌تواند کار‌ها را پیش ببرد. اینکه شما در آن برنامه فدراسیون سرمربی نشدید، مشکل من نیست. من یک سرمربی برای تیم ملی بیشتر ندارم و نمی‌توانم همه را به عنوان سرمربی انتخاب کنم.

بوکس دنیا به ایران احترام می‌گذارد

ثوری گفت: برنامه ما براساس عدالت محوری است و در این مدت چه کار باید می‌کردیم که انجام ندادیم؟ حامی مالی را در بدترین شرایط اقتصادی جذب کردیم و موفق شدیم با این وضعیت مدال جهانی بگیریم. مربیان ما با اخلاص کامل توانستند بهترین نتیجه تاریخ بوکس را رقم بزنند.  آن چیزی که برای ما بسیار مهم است این است که بوکس دنیا به ما احترام می‌گذارد. 

اروپایی‌ها درخواست اردوی مشترک کرده اند

رئیس فدراسیون بوکس گفت: بابت این حرف هم سند دارم و آن هم این است که همین الان کشور‌های اروپایی برای ما دعوت نامه می‌فرستند. لهستان، لیتوانی و لتونی از ما درخواست  برگزاری اردوی مشترک کرده اند. از حرکاتی که صورت می‌گیرد، واقعا متاسف هستم، اما این حرکات ما را یک قدم هم از اهدافی که داریم دور و منحرف نمی‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی بوکس فدراسیون بوکس رئیس فدراسیون بوکس شرکت توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • سرگیجه در کشتی؛ محمدعلی گرایی به تیم ملی دعوت شد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند