Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز سه شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اظهار داشت: استان قزوین ظرفیت های قابل توجهی در حوزه آب دارد و مدیریت منابع آب و تدبیر در جهت ارتقای بهره وری نه تنها برای استان بلکه برای کشور ارزش آفرین است.

وی افزود: در حوزه صنعت و کشاورزی که در تولید متکی به آب است، استان قزوین نقش ملی دارد و بیشتر از نیازهای استان تولید می کند، به همین دلیل ارتقای بهره وری آب در استان می تواند اثرات بسیار قابل توجهی را برای کشور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلایی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از نگاه مدیران عمرانی و اقتصادی معطوف به موضوع آب است، گفت: یکی از اصولی ترین سیاست های تیم جدید مدیریتی استان در حوزه آب بوده و افزایش ضریب تبدیل آب به درآمد در دستور کار است که برای تحقق آن برنامه‌های متعددی در حال اجرا می باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: میزان مصرف آب در حوزه کشاورزی با ارزش افزوده آن تناسب ندارد و سعی داریم، این نبود تناسب را با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله بازار آب به تعادل برسانیم و آب را به یک کالای مورد مبادله با ارزش سود بالا تبدیل کنیم.

نماینده عالی دولت در استان اضافه کرد: به رغم این تصور که استان به دلیل اوضاع مناسب اقتصادی و نزدیکی به مرکز کشور، استان برخورداری به حساب می آید اما مناطق غیر برخوردار به شکل قابل توجهی در این استان وجود دارد و برای حمایت از آنها نیازمند حمایت دستگاه های ملی هستیم.

وی با اشاره به موضوع تامین آب در روستاها، افزود: ظرفیت های اشتغالزایی و کسب درآمد در روستاها وجود دارد، ولی تنگناهای زیستی در این روستاها مانع این اشتغالزایی می شود و اگر بتوانیم زیرساخت آب، راه و سایر موضوعات را فراهم کنیم به ارتقای تولید و اشتغال روستا کمک خواهد کرد.

استاندار قزوین گفت: یکی از خدمات خوب دولت سیزدهم در استان برطرف شدن مشکل چندین ساله آب آبیک است که ظرف زمان کوتاهی این خدمت را به مردم آبیک ارائه خواهیم داد، موضوعی که مدت زمان زیادی است برای مردم آبیک مشکلاتی را ایجاد کرده و در این زمینه شرمنده مردم آبیک هستیم.

برچسب‌ها صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور استان قزوین محمدمهدی اعلایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور صرفه جویی در مصرف آب آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کشور استان قزوین محمدمهدی اعلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت هسته‌ای، ثروت‌ساز و اقتدار آفرین است / آژانس در حوزه این تکنولوژی همکاری نمی‌کند

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: قدرت هسته‌ای، قدرت ساز و ثروت ساز و اقتدار آفرین است، نه به دلیل آن کارکردی که آنها از آن سو استفاده کردند بلکه به خاطر تأثیراتی که در شکوفایی و فناوری دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد اسلامی عصر امروز _ چهارشنبه نوزده اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: کنفرانس با موفقیت برگزار شد، برای نظام سلطه موضوع هسته‌ای ایران منطقه ممنوعه است زیرا قدرت هسته‌ای، قدرت ساز و ثروت ساز و اقتدار آفرین است نه به دلیل آن کارکردی که آنها از آن سو استفاده کردند بلکه به خاطر تأثیراتی که در شکوفایی و فناوری دارد و سایر حوزه‌ها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد واجد ارزش است و آنها آن را در انحصار خود قرار می‌دهند.

وی افزود: فناوری هسته‌ای به گونه‌ای است که کل نظام تدارکاتی و لجستیکی هم تحت ضوابط و مدیریت آژانس صورت می‌گیرد، آژانس وظیفه دارد که این فناوری را گسترش دهد و فناوری هسته‌ای را برای کل بشریت و کشورها پشتیبانی، وساطت، میانجی گری و تشویق کند اما برای جمهوری اسلامی ایران این حمایت را انجام نمی‌دهند.

رئیس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: بخش‌هایی را که آژانس برای ایران انجام می‌دهد مربوط به حوزه ایمنی و امنیت است اما زمانی که وارد حوزه تکنولوژی و فناوری می‌شویم، مطلقاً همکاری نمی‌کنند.

وی ادامه داد: کشور ما به همت جوانان و غیرتمندی نیروهای سازمان انرژی اتمی در این دو دهه گذشته وارد فعالیت اجرایی شده و از طریق تحقیق و توسعه به دست آمده و وارد مراحل صنعتی شده است؛ این برای آنها خوشایند نیست و برای همین با بهانه تراشی و اتهام پراکنی همواره سعی کرده‌اند که مانع پیشرفت کشور ما شوند.

خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 751845

دیگر خبرها

  • دمیدن فرهنگ بسیجی در کالبد جامعه تحول آفرین است
  • تولید ۳ درصد گندم کشور در شهرستان بیجار
  • قدرت هسته‌ای، ثروت‌ساز و اقتدار آفرین است / آژانس در حوزه این تکنولوژی همکاری نمی‌کند
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • دو طبقه‌شدن آزادراه کرج ـ قزوین ‌۶۰ هزار میلیارد ‌می‌خواهد
  • بازدید منتخب مردم قزوین- البرز و آبیک از جاده الموت- تنکابن
  • ۷ شهرداری استان اردبیل ارتقای درجه پیدا کرد
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین