Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پور در استقلال ماندنی شد.

 مهدی مهدی‌پور هافبک میانی تیم فوتبال استقلال بعد از توافق با باشگاه استقلال، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با آبی‌پوشان پایتخت تمدید کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از رسانه رسمی استقلال، این هافبک ملی‌پوش استقلال در فصل گذشته از مهره‌های اصلی آبی‌پوشان پایتخت بود و در کسب عنوان قهرمانی در فصل گذشته نقش به سزایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار داغ 

پورعلی‌گنجی: ورزشکار هرچقدر پول می‌گیرد نوش جانش! مدیر عامل باشگاه گل گهرسیرجان به اشتباه میثاقی را فردوسی پور خطاب کرد / فیلم واکنش داویده فراتزی به انتشار تصویر برهنه خود در اینستاگرام اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ / گزارش تصویری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد

باشگاه سایپا سرمربی جدید تیم را معرفی کرد

طرفداری | مهدی حسینی نسب بار دیگر به عنوان سرمربی سایپا انتخاب شد.

باشگاه سایپا با انتشار بیانیه ای خبر از سرمربی گری مهدی حسینی نسب در 5 بازی باقیمانده فصل جاری و همینطور فصل آینده، سرمربی سایپا باشد.

پیش تر نیز مهدی حسینی نسب سرمربی سایپا بود که جای خود را در میانه فصل به مجتبی سرآسیایی داد.

با توجه به نتایج خوبی که حسینی نسب در آن برهه گرفته بود، این جابجایی نیز عجیب بود. با این حال باشگاه سایپا سرمربی جدید خود را معرفی کرد و سکان هدایت تیم را به مهدی حسینی نسب سپارد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رسمی؛ مهدی حسینی نسب بار دیگر سرمربی سایپا شد
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده