Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مهدی دهرویه امروز در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تورم حاصل از ارز ترجیحی باید نسبت به حوزه قاچاق کالا و ارز حساسیت بیشتری نشان دهیم زیرا مسئولیت ما در این حوزه سنگین‌تر است.

وی تصریح کرد: با توجه به نظارت تیم‌های مشترک ادارات بر تنظیم بازار و بازدیدهای مشترک، تدابیری اندیشیده که این تیم به صورت چند وجهی عمل کرده و در نظارت‌ها چند بعد از موضوعات را بررسی و نظارت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی از موضوعات مانند قلیان، مواد مخدر و غیره برای عموم مردم یک قبح بوده و قاطبه مردم به حذف آن از جامعه موافق هستند باید در حوزه قاچاق کالا نیز چنین مصدایقی فرهنگ‌سازی شود تا خود مردم نسبت به این موضوع حساسیت نشان داده و سعی در حذف آن در جامعه داشته باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه در سطح کشور و استان سامانه یکپارچه‌ای برای گزارشات مردمی در حوزه قاچاق وجود ندارد و همین موضوع سبب عدم حساسیت مردم نسبت به آن شده است.

دهرویه گفت: تمام گلوگاه‌ها و نقاط حساس مبادی قاچاق شناسایی شده و متلاشی شود تا عرصه بر قاچاقچیان و سودجویان تنگ شده و آنها فعالیت خود را در معرض خطر ببینند.

وی ادامه داد: با توجه به بررسی انجام شده و اعترافات سازمان اموال تملیکی استان مبنی بر اینکه بیشترین قاچاق کالا و ارز در استان گلستان در شرق انجام می‌شود نیاز به انبار اموال تملیکی در این حوزه است که تاکنون دو مکان به این منظور شناسایی و به استان معرفی شده که در صورت تایید، کالاهای قاچاق کشف شده در این مکان نگهداری خواهد شد تا پروسه قانونی خود را طی کند‌.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز قاچاق کالا حوزه قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • مالیات طلافروشان سالی ۹ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان است
  • تعیین تکلیف حدود ۴ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • تعیین تکلیف بیش از ۳ هزار میلیارد ریال از اموال تملیکی خوزستان
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟