Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران، گفت: ۱۷۰۸ مورد خدمت حقوقی در ۳ ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران ارائه شده است.

به گزارش ایران اکونومیست از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، ولی‌اله محمدی با تبریک هفته قوه قضائیه ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد اشاره و اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال  ۱۷۰۸ نفر از خدمات مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی برخوردار شده اند؛ این خدمات شامل تنظیم اظهارنامه، شکوائیه، دادخواست، لایحه شرکت در جلسات دادگستری و اعلام وکالت در پرونده های قضایی از سوی وکلای معاضدت و نیکوکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۶۷ میز حقوقی در سطح استان تهران برپا شده است نیز افزود: در این راستا ۱۵۷ وکیل نیکوکار با کمیته امداد در استان تهران همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: وکلای نیکوکار در هفته به صورت متناوب در مجموعه کمیته امداد استان تهران حضور داشته و مددجویان به آنها مراجعه و این خدمات حقوقی و قضایی را دریافت می‌کنند.

محمدی افزود: از جمله برنامه‌های کمیته امداد در استان تهران برای مددجویان، مشاوره و خدمات حقوقی و قضایی است؛ مشکل حقوقی مددجویان در بسیاری موارد از طریق کمک وکلای نیکوکار حل می‌شود، موجب احقاق حق شده و آرامش را به آنها برمی‌گرداند.

محمدی در ادامه به برنامه های این اداره به مناسبت هفته قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: مقرر شده است، با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و هیأت همراه به مددجویانی که دارای مشکلات حقوقی در محاکم هستند، مدعی ضایع شدن حق و حقوق خود در محاکم قضایی بوده و سایر افراد متقاضی خدمات حقوقی و معاضدت قضایی، مشکلات خود را بیان کرده و اقدامات لازم برای آنها انجام شود.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد استان تهران همچنین اظهار کرد: پرونده‌های مربوط به مسائل خانوادگی و امور حسبی، بیشترین موضوعات مرتبط با خدمات حقوقی و قضایی مددجویان تحت حمایت این نهاد را شامل می‌شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: شکایت ، مستمری مددجویان ، کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شکایت مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی خدمات حقوقی و قضایی کمیته امداد استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد