Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامعباس مومنی عصر سه شنبه در دیدار رییس بیمارستان کیش در خصوص ارایه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در کیش اظهار داشت: طبق اعلام بیمارستان تخصصی جزیره کیش در سال گذشته ۲۰۸ هزار نفر خدمت به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در این بیمارستان خدمات درمانی ارایه شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از این افراد از خدمات بستری بیمارستان بهره مند شده اند افزود: راه اندازی پلی کلنیک تخصصی تامین اجتماعی نیاز مبرم مردم کیش بوده و بخش درمان سازمان تامین اجتماعی نیز در صدد است این مطالبه را محقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی افزود: برای تحقق این مطالبه هم اکنون سه ساختمان شامل یک ساختمان ملکی بیمه تامین اجتماعی و ۲ ساختمان از سوی سازمان منطقه آزاد معرفی شده است تا استانداردهای لازم آن از سوی کارشناسان معاونت درمان سازمان تامین اجتماعی بررسی و اعلام شود.

وی با بیان اینکه پس از بررسی شرایط ساختمان ها و تایید استانداردهای آن، راه اندازی پلی کلنیک تخصصی در این جزیره به حدود چهار ماه زمان نیاز دارد افزود: در این کلنیک خدمات تخصصی درمان سرپایی رایگان به بیمه شدگان ارایه می شود و خدمات بستری نیز کماکان از بیمارستان تخصصی جزیره کیش از سوی تامین اجتماعی خریداری می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان افزود: بیمارستان تخصصی جزیره کیش دارای امکانات و تجهیزات لازم و استاندارد بوده و خرید خدمات بستری از این مرکز درمانی برای تامین اجتماعی مقرون به صرفه تر از احداث یک بیمارستان مستقل است و ارایه خدمات رایگان بخش سرپایی به عنوان اولویت در پلی کلینیک انجام خواهد شد.

رییس بیمارستان تخصصی کیش نیز در این ارتباط گفت: ما نگاه طولانی مدت همکاری با سازمان تامین اجتماعی داریم و همانند گذشته ارائه خدمات تامین اجتماعی به بیمه شدگان تامین اجتماعی بر اساس قرارداد منعقد شده با این بیمه برقرار است.

مصطفی نادعلی نژاد گفت: سازمان منطقه آزاد کیش تداوم همکاری در راستای رضایت بیمه شدگان سه پیشنهاد شامل اداره احداث بیمارستان مستقل، راه انداری پلی کلینیک تخصصی و خرید خدمت سرپایی و یا خرید کامل خدمت را ارایه کرده است تا این بیمه بتواند خدمات مناسبتری را به افراد تحت پوشش خود ارایه کند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از فضای فیزیکی بیمارستان تخصصی کیش، ساختمانی در شرکت سرمایه گذاری و ساختمان قبلی بیمه تامین اجتماعی جهت راه اندازی پلی کلنیک تامین اجتماعی در این جزیره پیشنهاد شده است  افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان هم اکنون با همکاری سازمان متبوع خود در حال بررسی پیشنهادها و ساختمان های معرفی شده است تا بتواند در کمترین زمان ممکن یکی از آنها را انتخاب و در خدمت بیمه شدگان باشد.

نادعلی نژاد با بیان اینکه قبل از اسفند ۱۴۰۰ خدمات این بیمارستان از سوی تامین اجتماعی به صورت ویژه خریداری می شد گفت: اما از این تاریخ به بعد خدمات با نرخ دولتی خرید می شود در این شرایط به علت خصوصی بودن بیمارستان کیش نرخ برخی خدمات حدود چهار برابر افزایش پیدا می کند.

وی اضافه کرد: اما سازمان منطقه آزاد کیش کماکان اجازه افزایش نرخ به بیمارستان را نداده و براساس قیمت قبلی خدمات به بیماران ارایه می شود که هم اکنون ۱۰۰ میلیارد ریال تفاوت نظر هزینه درمانی بین بیمارستان و بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که در حال رایزنی برای رفع آن هستیم.

هم اکنون در این جزیره ۳۸ هزار نفر بیمه شده اصلی اجباری و اختیاری وجود دارد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی کیش درمانگاه جزیره کیش هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی کیش درمانگاه سازمان تامین اجتماعی کیش درمانگاه جزیره کیش هرمزگان سازمان تامین اجتماعی بیمارستان تخصصی راه اندازی پلی بیمه شدگان جزیره کیش هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، روانپزشکی، زنان و زایمان، متخصص تغذیه، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی، با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان،با بیان اینکه ارائه ی خدمات تخصصی در مناطق محروم وظیفه ی همه ما است،گفت:این اقدام جهادی در راستای انتقال خدمات تخصصی از سطح شهرها و مراکز بیمارستانی استان به مناطق کم برخوردار روستایی وبرای گرامیداشت هفته سلامت انجام شد و ارائه ی اینگونه خدمات، نیز تداوم دارد.

 دکتر بهرام دلفان افزود:در این اقدام جهادی علاوه بر ارائه ی خدمات تخصصی و ویزیت رایگان، خدمات رادیولوژی، بینایی سنجی، تغذیه، روانشناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت و خدمات داروخانه ای ارائه می شود. 

دیگر خبرها

  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • نیاز مبرم ۱۰۰ رشته قنات در خراسان شمالی به مرمت
  • کاردرمانی در منزل چقدر هزینه دارد؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد