Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@18:34:18 GMT

موضع گیری جدید جبران باسیل درباره دولت میقاتی

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۵۱۴۸

موضع گیری جدید جبران باسیل درباره دولت میقاتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الاخبار، رئیس حزب جریان ملی آزاد لبنان تأکید کرد که این حزب تمایلی به مشارکت در دولت «نجیب میقاتی» ندارد.

«جبران باسیل»، رئیس حزب جریان ملی آزاد لبنان، امروز (سه‌شنبه ۲۸ ژوئن) پس از دیدار با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر مأمور تشکیل کابینه، در ساختمان مجلس لبنان، تأکید کرد که هیچ مقام یا وزارتخانه‌ای را از میقاتی طلب نکرده و هرچه در این باره گفته می‌شود دروغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بر مخالفتش با ایده خالی ماندن منصب ریاست جمهوری تأکید کرد و گفت که هر کار لازم برای جلوگیری از این کار را انجام می‌دهد.

باسیل افزود که حزبش خواستار تشکیل فوری دولت است و تأکید کرد که در گفتگو با میقاتی موضوع رئیس بانک مرکزی و «رسوایی» در لبنان از این بابت را بررسی کرده است.

وی همچنین تأکید کرد که موضوع تکمیل تحقیقات درباره پرونده انفجار بندر بیروت یک موضوع سیاسی است.

باسیل درباره پرونده ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی هم گفت: لبنان باید خط ۲۹ را ملاک قرار دهد و امور را طبق آن به پیش ببرد.

وی همچنین درباره آوارگان سوری هم تاکید کرد: لبنان دیگر تحمل آوارگان را ندارد و دولت آتی باید اقدامات لازم را برای بازگشت آوارگان به عمل آورد.

کد خبر 5526118

منبع: مهر

کلیدواژه: جبران باسیل لبنان نجیب میقاتی روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین جو بایدن ایران عربستان سعودی ترکیه جنگ اوکراین مسکو ناتو حمله روسیه به اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 حسن خجسته معاون پیشین صداوسیما و برادر همسر رهبر انقلاب موضع جالبی درباره فیلترینگ اخذ کرد. اظهارات خجسته را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • عقب ماندگی نهضت ملی مسکن درکرمان با ظرفیت صنعت ومعدن جبران شود
  • درخواست«میقاتی»برای تشدیدفشار جهانی ضداسرائیل برای پذیرش صلح حماس
  • موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت