Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@12:07:17 GMT

آخرین وضعیت تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۵۱۵۶

آخرین وضعیت تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان

محمد خانچی گفت: در هفته آینده قرارگاه خاتم الانبیاء(ع) سناریوی اصلی تخریب ساختمان متروپل را به نحوی که در بازه زمانی کوتاه و ایمن باشد؛ اعلام می کند و پس از هماهنگی با مجموعه های استانی این عملیات آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در خصوص آخرین وضعیت ساختمان متروپل آبادان در گفت و گو با خبرنگار رهیاب اظهار کرد: پیرو مصوبه شورای تامین استان، سازمان منطقه آزاد اروند به‌عنوان مدیر و کارفرما و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) نیز به‌ عنوان پیمانکار تکمیل عملیات آواربرداری و تخریب بقایای این سازه تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا قرارگاه خاتم الانبیاء(ع) طی روزهای گذشته چند مدل تخریب ساختمان متروپل را به صورت آزمایشی انجام داده است.    معاون امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: در هفته آینده قرارگاه خاتم الانبیاء(ع) سناریوی اصلی تخریب ساختمان متروپل را به نحوی که در بازه زمانی کوتاه و ایمن باشد؛ اعلام می کند و پس از هماهنگی با مجموعه های استانی این عملیات آغاز خواهد شد.   دوم خردادماه بخشی از ساختمان متروپل آبادان ریزش کرد که منجر به مرگ ۴۳ نفر و مصدومیت ۳۷ نفر شد.   انتهای پیام/    

منبع: دانا

کلیدواژه: ساختمان متروپل خاتم الانبیاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در خرمشهر با شاخص ۱۱۱ و در ایستگاه‌های استانداری و نیوساید اهواز به ترتیب‌های ۱۳۲ و ۱۱۱ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
همچنین وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، ایستگاه حفاری و پست برق شماره سه اهواز، بهبهان، حمیدیه، دزفول، شوش، شوشتر، کارون، ماهشهر، مسجدسلیمان و هندیجان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.
وضعیت هوای رامشیر و شادگان با شاخص زیر ۵۰ در وضعیت سالم و پاک قرار دارند.

دیگر خبرها

  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • تخلفی که در «سنگلج» رخ داده است
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت