Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد ساداتی‌نژاد عصر سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در این سفر مردم مطالباتی هم داشتند که می‌تواند موجب رونق بیشتر کشاورزی باشد، اظهار کرد: مطالبات مردمی با توجه به شرایط کم‌آبی حاکم در منطقه در حوزه آبیاری نوین و انتقال آب با لوله و پوشش انهار بود.

وی اضافه کرد: توسعه کشت گلخانه‌ای در این منطقه یکی از موضوعاتی بود که در گذشته هم نماینده شهرستان پیگیر موضوع بود و در این سفر هم سعی کردیم از بخش‌های مختلف مربوط به این موضوع در منطقه بازدید کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باغ مادری در میاندوآب ایجاد می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه در این سفر از ظرفیت‌های کشت آبی و دیم، ظرفیت‌های باغی و دامی هر سه شهرستان بازدید کردیم، گفت: همچنین ایجاد باغ مادری یکی از مطالبات عمومی مردم به لحاظ ظرفیت بی‌بدیل منطقه است که در این خصوص تصمیم‌گیری لازم انجام می‌گیرد، تا پایان سال‌جاری برای بخشی از آنها اعتبار مورد نیاز اختصاص یافته و حمایت های لازم هم صورت گیرد.

وی اضافه کرد: امید است برای بخشی دیگری از این مطالبات بتوانیم در سال آینده با یک ساز و کار مناسب بهره‌وری لازم از نظر تولید و آب داشته باشند.

در این سفر، مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم شهرستان های میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیران کل اداره‌های تابعه جهاد کشاورزی استان، معاونان استاندار و مسوولان محلی، وزیر جهاد کشاورزی را همراهی می‌کنند.

بازدید از شبکه پمپاژ روستای شبیلو و محل احداث کارخانه کنسانتره تعاون روستایی میاندوآب، بازدید از دشت چهاربرج، بازدید از مسیر کانال‌های ساحل چپ رودخانه زرینه‌رود شهرستان میاندوآب، بازدید از مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی میاندوآب، بازدید از زنجیره تولید یکپارچه گوشت مرغ میاندوآب از جمله برنامه‌های کاری سفر یک روزه وزیر جهاد کشاورزی به میاندوآب، باروق و چهاربرج است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی چهاربرج تولید داخلی کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد باروق میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی چهاربرج تولید داخلی وزارت جهاد کشاورزی چهاربرج تولید داخلی کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد باروق میاندوآب جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به کشت بیش از ۶۵۰ هکتار کلزا امسال در این شهرستان، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

توکل آبشناس، کم آب بر بودن، قرار گرفتن در تناوب با کشت گندم، داشتن قیمت تضمینی خرید از سوی دولت و مفید بودن برای تغذیه زنبور عسل را از جمله مزایای کشت کلزا برشمرد.

او همچنین با اشاره به اینکه کلزا همه ساله در پاییز کشت و در خرداد برداشت می‌شود، گفت: از سیاست‌های اصولی جهاد کشاورزی ترویج کشت محصولات کم آب بر مانند کلزاست.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • نمایشگاه اکسپو ظرفیتی برای تبادلات اقتصادی است
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند