Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور با تشکر از همکاری دولت و ارتش پاکستان برای ارتقای شرایط امنیتی در خطوط مرزی دو کشور اظهار داشت: مناسبات خوب نیروهای مسلح دو کشور زمینه‌ها و شرایط امنیتی نسبتاً مناسبی را در مرزهای دو کشور بوجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، آیت‌الله  سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر سه‌شنبه در دیدار «ندیم رضا» رئیس کمیته مشترک رؤسای ستاد ارتش پاکستان با تشکر از همکاری دولت و ارتش پاکستان برای ارتقای شرایط امنیتی در خطوط مرزی دو کشور اظهار داشت: مناسبات خوب نیروهای مسلح دو کشور زمینه‌ها و شرایط امنیتی نسبتاً مناسبی را در مرزهای دو کشور بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور در ادامه سخنانش با بیان اینکه دو دهه حضور نیروهای آمریکا و ناتو در افغانستان ثمره‌ای جز کشتار و ویرانی برای این کشور نداشت، تصریح کرد: لازم است طالبان با تشکیل دولتی فراگیر در افغانستان به نحوی که همه اقوام و گروه‌ها در آن مشارکت داشته باشند، موجبات ‌آرامش و توسعه در این کشور را فراهم آورند.
«ندیم رضا» نیز در این دیدار با بیان اینکه به عنوان رئیس کمیته مشترک رؤسای ستاد ارتش پاکستان همواره بر این اعتقاد بوده‌ام که ایران‌ دوستی صمیمی برای پاکستان است، گفت: سفرهای دیپلماتیک پرشمار مقامات پاکستانی در یک ماه گذشته به ایران، گواه علاقمندی ما به گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران و پاکستان پاکستان دولت رئیس جمهور نیروهای مسلح شرایط امنیتی ارتش پاکستان دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه اسرائیل
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان