Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:47:20 GMT

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۵۴۴۳

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از جمله فروش آپارتمان و زمین اقدم به کلاهبرداری از آنها کرده اند، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 سردار سعید مطهری زاده با اشاره به اینکه کارآگاهان با بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق شدند متهمان را شناسایی کنند، افزود: ماموران در چند عملیات غافلگیرانه ۲۰ کلاهبردار را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهمان در بازجویی های انجام شده به ۴۵ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال اعتراف کردند و در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 دستگیری ۲۴ سارق و مالخر در بجنورد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت:در پی وقوع چندین مورد سرقت در سطح شهرستان بجنورد، موضوع در دستور ماموران قرار گرفت.

 سرهنگ محمد غلامی گفت: با شناسایی محل اختفای سارقان، در چند عملیات غافلگیرانه توسط ماموران، ۲۴ نفر سارق و مال‌خر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمال بابیان اینکه سارقان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۹۳ فقره سرقت اعتراف کردند، گفت: سرقت از اماکن عمومی، خصوصی، خودرو، داخل خودرو، منزل، مغازه و کیف‌قاپی از جمله سرقت‌های انجام‌شده توسط این افراد بود.

وی افزود: در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 دستگیری سه سارق اماکن خصوصی و محتویات خودرو در اسفراین

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: در پی افزایش وقوع سرقت اماکن و محتویات خودرو و ایجاد نارضایتی شهروندان در سطح حوزه استحفاظی عباس‌آباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ محمد روهنا با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی، پلیسی و افزایش گشت‌های هدفمند در مناطق سرقت شده موفق به شناسایی  سه نفر سارق سابقه‌دار شدند، افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه دو متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌ها و مواجهه با شکات و دلایل موجود به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و محتویات خودرو اعتراف کردند.

روهنا با اشاره به اینکه که در این رابطه با شناسایی سارقان، متهم ردیف سوم نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفای متهمان تعدادی وسایل خودرو و اموال سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی اسفراین گفت: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و ازآنجا روانه زندان شدند.

برچسب‌ها بجنورد کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی بجنورد کلاهبرداری فرماندهی نیروی انتظامی خراسان شمالی خراسان شمالی انتظامی خراسان شمالی فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور