Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوین پرینس بواتنگ آخرین فصل دوران بازی خود را سپری خواهد کرد.

کوین پرینس بواتنگ، هافبک هجومی غنایی 35 ساله هرتابرلین که به تازگی قرارداد خود را با این تیم تا 2023 تمدید کرد، در تابستان آینده بازنشسته خواهد شد.

طرفداری | کوین پرینس بواتنگ امروز در کنفرانسی خبری تایید کرد که فصل 23-2022 آخرین فصل دوران بازی او خواهد بود و در تابستان 2023 از فوتبال خداحافظی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوین پرینس بواتنگ در طول دوران حرفه ای خود سابقه بازی با پیراهن تیم های هرتابرلین، تاتنهام، دورتموند، پورتموث، جنوا، میلان، شالکه، لاس پالماس، آینتراخت فرانکفورت، ساسولو، بارسلونا، فیورنتینا، بشیکتاش و مونتزا را دارد. کوین پرینس بواتنگ در این کنفرانس خبری گفت:

هنوز حس و حال بازی را دارم. حتی نمی خواهم به این فکر کنم که در بوندسلیگا فرصت بازی پیدا خواهم کرد یا خیر. می خواهم دوباره آن را تجربه کنم. می خواهم یک سال دیگر این را تجربه کنم. سال گذشته سال بسیار آشفته ای بود، عناوین منفی و نتایج بد بسیاری را متحمل شدیم. من نمی توانستم این گونه متوقف شوم. این قطعاً آخرین فصل من به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای خواهد بود. به همین علت می خواهم هر روز از آن لذت ببرم و اهمیتی ندارد چه اتفاقی رخ دهد. حتی اگر ما در سال بعد در لیگ قهرمانان بازی کنیم، چه کسی می داند. این آخرین فصل من است. دوباره تمام تلاشم را برای باشگاه و همچنین خودم انجام خواهم داد. و سپس همه چیز تمام می شود.

اخبار داغ 

پورعلی‌گنجی: ورزشکار هرچقدر پول می‌گیرد نوش جانش! مدیر عامل باشگاه گل گهرسیرجان به اشتباه میثاقی را فردوسی پور خطاب کرد / فیلم واکنش داویده فراتزی به انتشار تصویر برهنه خود در اینستاگرام اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ / گزارش تصویری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوین پرینس بواتنگ آخرین فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)

در چارچوب دیداری از هفته سی و چهارم رقابت‌های سری آ، ناپولی و آاس رم به نتسجه تساوی 2-2 رسیدند.

دانلود (103.8MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی ناپولی ۲-۲ آاس رم (سری آ - 2023/24)
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • تیم منتخب بهترین نقل و انتقالات تابستان 2023
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر