Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهریار قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیش بینی می‌شود امسال پنج هزار تن دانه روغنی کلزا در مزارع زیر کشت این محصول در استان کرمانشاه تولید شود.

وی افزود: در سال زراعی جاری ۲ هزار و ۴۳۲ هکتار از مزارع استان کرمانشاه زیر کشت کلزا رفته که تاکنون با برداشت یک هزار و ۱۰۰ هکتار از این مزارع بالغ بر یک هزار و ۲۵۰ تن کلزا تحویل مراکز خرید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به خرید کلزا از کشاورزان توسط تعاون روستایی، تصریح کرد: تعاون روستایی توسط ۱۶ مرکز خرید محصول کشاورزان را تحویل می‌گیرد.

قاسمی بیان کرد: نرخ خرید هر کیلوگرم کلزا در سال جاری ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان است و برداشت کلزا در مناطق گرمسیری از ۱۰ اردیبهشت ماه و از شهرستان قصرشیرین آغاز شده و برداشت در مناطق معتدل نیز در حال انجام است.

کد خبر 5526161

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه جهادکشاورزی کرمانشاه برداشت کلزا تعاونی روستایی بوشهر خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه شیراز مواد مخدر اردبیل سنندج ویروس کرونا آمار کرونا مشهد خراسان رضوی ایلام کرمانشاه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا سید احمدی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی خوزستان، در سه روز آینده احتمال بارش در استان وجود دارد.

سید احمدی افزود: از تمامی کشاورزان استان درخواست می‌شود در این مدت محصول گندم خود را به مراکز سرپوشیده، سیلوهای استاندارد و کارخانه‌های آرد تحویل کنند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت غله و خدمات بازرگانی به کشاورزانی که گندم خود را به مراکز استاندارد تحویل دهند هر کیلوگرم ۸۰ هزار تومان هزینه حمل پرداخت می‌کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از برداشت ۶۵۰ هزار تن گندم در استان خبر داد و گفت: روزانه ۹۱ هزار تن گندم در استان برداشت می‌شود.

سید احمدی افزود: ۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه کمباین برداشت گندم در استان را انجام می‌دهند و نرخ فعالیت هر کمباین توافقی است.

وی اظهار کرد: در صورت نرسیدن توافق بر اساس نرخ سازمان نظام مهندسی کشاورزی بین گندمکاران و صاحبان کمباین انجام شود

کد خبر 6091910

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • تولید ۱۰۰ هزار تن دانه‌های روغنی در اردبیل
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع مناطق گرمسیر
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع کرمانشاه
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • پیش‌بینی برداشت ۳۰ هزار تن گندم مازاد از مزارع آبدانان
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان