Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای ناصر حاجی پور نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش در دانشگاه تبریز گفت: آزمون سراسری ۱۴۰۱ با رقابت ۷۲هزار و ۹۱۵ داوطلب همزمان با سراسر کشور از ۸ تیر در استان آذربایجان شرقی آغاز می‌شود.

از این تعداد ۴۳۱۰۹ داوطلب زن و ۲۹۸۰۶داوطلب مرد هستند و به عبارت دیگر حدود ۶۰ درصد را دختران و ۴۰ درصد را پسران تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزمون سراسری ۱۴۰۱ در آذربایجان شرقی در ۱۹شهر (آذرشهر، اسکو، اهر، بستان آباد، بناب، تبریز، جلفا، چاراویماق، سراب، شبستر، عجبشیر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، مهربان، میانه، هریس، هشترود) و در ۳۰ حوزه امتحانی استان از ۸ تا ۱۱ تیرماه برگزار می‌شود.

دانشگاه‌های تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور و مرکز علمی کاربردی ماشین سازی و آموزش و پرورش تبریز به عنوان حوزه‌های امتحانی داوطلبان در نظر گرفته شده‌اند.

 آزمون گروه هنر صبح روز چهارشنبه ۸ تیر، گروه ریاضی و علوم انسانی صبح روز پنجشنبه ۹ تیر، گروه علوم تجربی صبح روز جمعه ۱۰ تیر و گروه زبان‌های خارجی صبح روز شنبه ۱۱ تیرماه برگزار خواهد شد.

 به داوطلبان عزیز توصیه و تاکید می‌شود از آوردن لوازم الکترونیکی هوشمند از قبیل موبایل، ساعت هوشمند، و... سایر وسایل غیرمجاز خودداری کنند.

 حوزه‌های امتحانی از ساعت۳۰: ۶ صبح باز بوده و ضروری است داوطلبان با در دست داشتن لوازم ضروری از قبیل مداد سیاه نرم و پاک کن، کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی (کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار) در اسرع وقت به محل حوزه‌های امتحانی تعیین شده مراجعه کنند.

داوطلبان باید با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام و در صورت مغایرت اطلاعات مندرج در کارت به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دواطلب کنکور کنکور آذربایجان شرقی صبح روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماراتن علمی در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در کردستان گفت: در نوبت صبح امروز جمعه ۱۱ هزار و ۵۷۸ داوطلب در گروه علوم تجربی رقابت کردند که ۶۳ درصد آنها خانم‌ها و مابقی آقایان بودند.

قادرزاده اظهار داشت: عصر جمعه هم ۲ هزار و ۸۲۹ داوطلب در گروه‌های هنر و زبان خارجی در آزمون شرکت کردند.

دیروز ۱۱ هزار و ۹۷۴ داوطلب در گروه علوم انسانی و ریاضی (رقابت کردند.

۲۶ هزار و ۳۷۸ داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در ۹ شهرستان استان (غیر از سروآباد) رقابت می‌کنند.

دروس اختصاصی ۵۰ درصد و سوابق تحصیلی نیز ۵۰ درصد در نتیجه نوبت اول کنکور سراسری امسال تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • رقابت هفت هزار و ۶۰۹ داوطلب قمی در کنکور علوم تجربی
  • ماراتن علمی در کردستان
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور شنبه اعلام می‌شود
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور اعلام شد