Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره رئال مادرید با جزئیات در مورد بازیکن احتمالی جدید یوونتوس صحبت کرد. 

آنخل دی ماریا را به زودی با پیراهن یوونتوس خواهیم دید. ستاره آرژانتینی که اخیرا قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان رسید، به مدت 1 فصل و قابل تمدید برای 1 سال دیگر، به یوونتوس می پیوندد. ایکر کاسیاس که در رئال مادرید با دی ماریا هم تیمی بود، در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در مورد او گفت:

خاطرات فوق العاده ای از او دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بازیکن بزرگی است. اگر یوونتوس او را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند، بدون شک خرید خوبی برای آنها خواهد بود. 

کاسیاس معتقد است سن دی ماریا تاثیر در عملکرد او ندارد:

البته که او به چند دلیل هنوز کیفیت بالایی دارد. اول اینکه سن بازیکنان در حال حاضر یک موضوع نسبی است. دوران ورزشی فوتبالیست ها بسیار طولانی تر شده است. لازم نیست دوستم جیجی بوفون را نام ببرم که تا 44 سالگی در حال بازی است. در حال حاضر وقتی فوتبالیست ها بالای 30 سال دارند، محدودیتی حس نمی کنند و همچنان در سطحی بالا بازی می کنند. به کریم بنزما و لوکا مودریچ نگاه کنید که هنوز در رئال مادرید هستند. دوم اینکه دی ماریا دقت زیادی روی شرایط بدنی خودش دارد و همیشه از نظر بدنی مراقب خودش است. سوم اینکه او هرگز مصدومیت شدید نداشته است. بدن او بی عیب و سالم است و به نظر فرم فوق العاده ای دارد. چهارم اینکه او اینجا در اروپا همیشه در سطحی بالا و در باشگاه های بزرگ بازی کرده است. 

از ایکر کاسیاس سوال شد در مورد دیگر نقاط قوت دی ماریا صحبت کند:

بله، هوش تاکتیکی در کنار کیفیت تکنیکی. یوونتوس بازیکنی را جذب می کند که توانایی انجام کارهای زیادی را در نقاط مختلف زمین دارد. وقتی ما دسیما را فتح کردیم، آنچلوتی در میانه فصل پست او را عوض کرد و نتایجی عالی کسب کردیم. و طی سال های طولانی او بارها در موقعیت های تاکتیکی متفاوت کار کرده است؛ چه در خط حمله و چه هافبک. او پسر باهوشی است که فوتبال را خوب می شناسد. او در یوونتوس با خودش تجربه و کیفیت می آورد و این دو عنصر را در سطح وسیعی به همراه دارد. همچنین او به یوونتوس در لیگ قهرمانان کمک خواهد کرد. او تجربه فوق العاده ای در این رقابت دارد. 

آیا دی ماریا با سبک فوتبال ایتالیا وفق پیدا می کند؟

دی ماریا در آرژانتین، پرتغال، اسپانیا، انگلیس و فرانسه و همچنین در تیم ملی بازی کرده و همیشه خوب بوده است. فکر نمی کنم مشکلی با وفق پذیری در ایتالیا داشته باشد. دلیل دیگر این است که همانطور که گفتم او انعطاف تاکتیکی بالایی دارد. تکرار می کنم، حرکت یوونتوس برای جذب دی ماریا فوق العاده بود و بعد هنوز یک موضوع دیگر وجود دارد. 

دی ماریا هم به تیم بزرگی می پیوندد. کیه زا، ولاهوویچ و شنیده ام پوگبا به زودی به یووه می رود...به نظر من یووه فعالیت خوبی در بازار داشته و الگری هم مربی باتجربه ای است. دی ماریا باعث می شود سطح یووه در سری آ و لیگ قهرمانان ارتقا پیدا کند. همچنین نوامبر جام جهانی در پیش است و واضحا او به دنبال بازی در تیمی است تا بتواند کیفیت بالای خود را حفظ کند. فکر می کنم او هم تصمیم درستی گرفت که یووه را انتخاب کرد. سود این انتقال برای هر دو طرف است. 

اخبار داغ 

پورعلی‌گنجی: ورزشکار هرچقدر پول می‌گیرد نوش جانش! مدیر عامل باشگاه گل گهرسیرجان به اشتباه میثاقی را فردوسی پور خطاب کرد / فیلم واکنش داویده فراتزی به انتشار تصویر برهنه خود در اینستاگرام اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ / گزارش تصویری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوق العاده ای دی ماریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه

به گزارش ورزش سه، شروین بزرگ در بازی با پرسپولیس ستاره بود و پس از ورود به زمین دو گل تاثیرگذار به ثمر رساند و در روند این تیم تاثیرگذار بود.

آخرین باری که شروین بزرگ در یک بازی رسمی گلزنی کرده بود به 8 شهریور 1401 باز می‌گردد که او با پیراهن مس‌ کرمان مقابل گل‌گهر گلزنی کرد، او در آن مسابقه هم به عنوان جانشین به میدان آمد و 20 دقیقه بعد موفق به گلزنی شد.

او پس از یک سال و هشت ماه این بار با پیراهن آلومینیوم اراک در جام حذفی مقابل پرسپولیس گلزنی کرد و دو گل فوق‌العاده مقابل پرسپولیس به ثمر رساند و مجدد موفق به گلزنی شد و روزهای دوری از گلزنی را پایان داد.

او پیش از بازی با پرسپولیس 16 بازی به عنوان جانشین برای آلومینیوم به میدان آمده بود اما موفق به گلزنی نشده بود و در یک دیدار حساس با ضربه والی فوق‌العاده و ضربه سر بی‌نقص دو گل مهم به ثمر رساند.

شروین بزرگ فصل گذشته یک گل با پیراهن مس کرمان، دو فصل قبل 3 گل با پیراهن صنعت نفت آبادان و پیش از آن با پیراهن فولاد موفق به گلزنی نشده بود و بهترین عملکرد خود در چهار فصل اخیر را مقابل پرسپولیس انجام داد.

دیگر خبرها

  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد