Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان شهردار سنندج با بیان اینکه مناطق کم برخوردار برای توسعه نیازمند اعتبارات جهشی هستند گفت: با وجود تمام محدودیت های مالی و تنگناهای اقتصادی یکی از مهمترین اولویت های شهرداری سنندج توزیع عادلانه خدمات شهری است.

 سیدانور رشیدی، امروز در جریان بازدید مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی از ناحیه مفصل شهری ننله، اظهار کرد: سفر رییس جمهور به استان کردستان ظرفیت بسیار ارزشمندی است که باید در مسیر توسعه و رفع مشکلات در حوزه های مختلف بیشترین بهره را از آن بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی به برکت نظام در سطح استان و خاصتا در شهر سنندج انجام گرفته که مردم فهیم و انقلابی کردستان همواره قدردان دان آن هستند، گفت: مشکلاتی در حوزه های مختلف وجود دارد که به عنوان مطالب به حق مردم باید در مسیر عملیاتی کردن آن تلاش شود.

شهردار سنندج اضافه کرد: رفع مشکلات و دغدغه های مردم موجب افزایش رضایتمندی و ارتقای سطح اعتماد آنان به نظام می شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظارات مردم از شهرداری ها به عنوان ویترین نظام انتظار به حقی است اما متاسفانه نبود اعتبارات و بودجه کافی از یک سو و پایدار نبودن درآمدهای شهرداری ها در سطح استان همواره موانعی را در مسیر خدمت به جامعه هدف برای این دستگاه خدمات رسان فراهم کرده است.

وی افزود: مناطق کم برخوردار برای توسعه نیازمند اعتبار هستند امیدواریم سفر رییس جمهوری به استان کردستان بستر خدمات رسانی هرچه بهتر در خور شأن مردم این شهر فرهنگی و با اصالت و متدین و سایر نقاط شهر را فراهم  کند.

شهردار سنندج با تاکید براینکه با وجود تمام محدودیت های مالی و تنگناهای اقتصادی مهمترین اولویت شهرداری سنندج توزیع عادلانه خدمات شهری بوده است، گفت: با همین دیدگاه و با وجود کمبود اعتبارات در نواحی منفصل شهری و حاشیه شهر اقدامات خوبی در حوزه آسفالت، فضای سبز و غیره انجام شده است.

رشیدی اظهار کرد: مساحت  نواحی مانند ننله و نایسر زیاد است،شهرداری قبل از بهسازی و آسفالت معابر و محلات از دستگاه های خدمات رسان استعلام می گیرد که متاسفانه در حالا حاضر اکثر قریب به اتفاق محلات در این نقاط با مشکل آب، فاضلاب و یا سایر زیرساخت ها مواجه هستند.

وی با بیان اینکه امسال  ۱۶ هزار متر عملیات آسفالت در ننله اجرا شده است، اذعان کرد: ۱۲ هزار مترمربع نیز زیرسازی و آماده آسفالت است. شهردار سنندج گفت: ستاد بازآفرینی ۵۰۰ تن قیر در اختیار ما قرار دهد ما در کوتاه ترین زمان ممکن کار بهسازی و آسفالت این منطقه را انجام خواهیم داد.

وی افزود: اگر اراضی ملی در اختیار شهرداری قرار دهند این وعده را به مردم می دهیم که یک پارک در مقیاس بزرگ در ننله احداث کنیم.

کمبود فضای آموزشی متناسب به جمعیت مشکل جدی مردم ننله است

سیف الله رضایی دیگر عضو شورای شهر سنندج نیز با اشاره به مشکلاتی که در مناطق حاشیه مانند نایسر و ننله وجود دارد، گفت: برخی از نقاط در ننله مانند شهرک طریقت به دلیل خارج بودن از محدوده نه جزء شهر و نه روستا محسوب نمی شوند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح هادی در روستاها زمینه خدمات رسانی بهتر را به جمعیت روستایی فراهم کرده است، گفت: شهرداری براساس قانون در مناطقی که خارج از محدوده هستند وظیفه ای در زمینه خدمات رسانی ندارد.

وی کمبود فضای آموزشی متناسب به جمعیت مشکل جدی مردم ننله دانست و اضافه کرد: نبود مدرسه با وجود آمار بالای جمعیت دانش آموزی از مشکلات جدی در ننله است در این زمینه باید فکر اساسی صورت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهردار سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا آذریان اظهار کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی در راستای انجام وظایف اجتماعی و عام المنفعه خود به ارائه خدمات رایگان مشاوره‌ای در نقاط کم برخوردار مشهد می‌پردازد.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بنا مسئولیت‌های خود، اقدام به توسعه خدمات روان شناختی در مناطق کم برخوردار مشهد کرده است.

وی افزود: این مرکز علاوه بر ایجاد کلینیک‌های ۴ گانه در حرم مطهر رضوی (باب الهادی علیه السلام)، غدیر (حرم مطهر- ورودی بازار غدیر)، بعثت (بلوار شهید منتظری مشهد) و مؤسسه تربیت بدنی، اقدام به توسعه خدمات به صورت عام المنفعه در ۱۷ پایگاه کم برخوردار شهر مشهد کرده است.

آذریان تصریح کرد: مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی به منظور آموزش و پیشگیری از مداخلات روانی و کاهش مشکلات روحی ساکنین مناطق کم برخوردار مشهد از آبان ماه سال ۱۳۹۹ توسعه خدمات روان شناسی و مشاوره در دستور کار قرار داده و ارائه خدمات در حال حاضر در ۱۷ پایگاه به ارائه خدمات مشغول است.

مدیر مرکز جامع مشاوره آستان قدس رضوی بیان کرد: ارائه بیش از ۶ هزار خدمت در سال ۱۴۰۲ به مخاطبان حاشیه شهر به صورت مشاوره فردی و آموزش‌های گروهی در موضوعات خانواده، تربیتی و تحصیلی با مشارکت کتابخانه های آستان قدس رضوی، مدارس، مساجد و حسینیه‌ها و همچنین پایگاه‌های بسیج انجام پذیرفته است.

کد خبر 6090632

دیگر خبرها

  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است