Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر قالیباف در نشست امروز (سه‌شنبه ۷ تیرماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به پیگیری نمایندگان درباره واریز نشدن سهم ۱۰ درصدی وزارت بهداشت از سرفصل هدفمندی یارانه ها و نیز سهم یک درصد این حوزه از درامد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده گفت: سهم یک درصدی وزارت بهداشت ازمالیات بر ارزش افزوده باید ۱۵ ام هر ماه به صورت مستقیم برای این وزارتخانه واریز شود و این مسئله هیچ جای تاخیر یا بحث دیگری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی گلایه ها از پرداخت نشدن سهم حوزه سلامت از درامدهای مالیات بر ارزش افزوده گفت: یک درصد از ۹ درصد درامد مالیات بر ارزش افزوده سهم وزارت بهداشت است و باید در ۱۵ ام هر ماه این رقم به صورت مستقیم برای این وزارت واریز شود و اگر این رقم در زمان مقرر برای حوزه سلامت واریز نشود به صورت جدی و صریح مسئله را پیگیری می کنیم.

وی تاکید کرد: همانطور که هفته گذشته در صحن مجلس نیز تاکید کردم این مبلغ باید به صورت منظم در نیمه هر ماه واریز شود و اگر چنین نشود این مسئله را به صورت ویژه و صریح پیگیری خواهم کرد.

رئیس مجلس همچنین با انتقاد از اینکه ۱۲ میلیون مترمربع در حوزه سلامت ساختمان‌های مربوط به طرح‌های نیمه تکمیل و رها شده داریم، اظهار کرد: این شرایط در حالی است که با یک برنامه دقیق در دهه گذشته حداقل نیمی از پروژه های امکان رسیدن به بهره برداری و ارائه خدمات به مردم را داشت اما متاسفانه این مسئله مورد توجه قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید:

قالیباف : امضاها نصاب دارد اما مهلت دو ماهه بدهید / استیضاح وزیر صمت ، هوا شد دردسر تازه قالیباف پس از نجات دادن وزیر صمت / بارگذاری امضای ۲۰ نماینده برای استیضاح وزیر راه

ادعای «المیادین» در «خبر فوری» / توافق با خروج سپاه از فهرست آمریکایی گروه های تروریستی مطهری : یک گام دیگر تا مذاکره مستقیم با آمریکا باقی‌ مانده

قالیباف در همین زمینه با بیان این که متاسفانه به نظر می رسد به دلایل مختلف، قدرت حل مسئله را در عرصه های گوناگون از دست داده ایم، تصریح کرد: اگر چه مشکلات را تشخیص می دهیم و امکان حل و فصل آن را داریم اما قدرت حل مسئله نداریم و این مشکلی جدی است که نتیجه نحوه حکمرانی ما در کشور است و این شیوه باید تغییر کند تا بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

وی در ادامه این آسیب شناسی از شیوه حکمرانی کشور به زمان تدوین برنامه هفتم توسعه اشاره کرد و با اشاره به تاثیر این برنامه در مدیریت مشکلات مختلف کشور گفت: در تدوین برنامه هفتم باید مراقبت کنیم که مثل گذشته آرزوها به قانون تبدیل نشود، بلکه با تمرکز بر مشکلات اساسی کشور به نحوی برنامه نویسی کنیم که این برنامه بتواند کشور را از شرایط کنونی خارج کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب برای مسئله محور بودن برنامه هفتم گفت: اگر در برنامه هفتم به ۳ تا ۴ مسئله اصلی کشور توجه کنیم، می توانیم اطمینان داشته باشیم که این موارد در برنامه حل و فصل خواهد شد که به رفع بسیاری از مشکلات منجر می شود.

۲۲۰

کد خبر 1646026

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف مجلس یازدهم مالیات مالیات بر ارزش افزوده وزارت بهداشت برنامه هفتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لِأَزْوَاجِکَ وَ بَنَاتِکَ وَ نِسَاءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلَابِیبِهِنَّ ذَٰلِکَ أَدْنَیٰ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَ کَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِیمًا» (احزاب/۵۹)

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»: همین مسئله امنیت اخلاقی که این روزها نیروهای انتظامی و وزارت کشور دنبالش هستند، بسیار مسئله مهمی است. بله جنجال می‌کنند ولی به این جنجال‌ها نباید توجه بکنند، باید ببینند تکلیف چیست آن را انجام بدهند .(۰۹/۰۴/۱۳۸۶)

بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان با تقدیر از وزارت محترم کشور و فرماندهی محترم و انقلابی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) و برخورد قاطع با کشف حجاب و نا امنی اخلاقی در جامعه ضمن حمایت از مجریان این طرح بابرکت خواستار است تا با شناخت هرچه بهتر محورهای جنگ ترکیبی دشمن و به کارگیری برنامه‌های منسجم در مقابله با فتنه انگیزی ها، در اجرای کامل، فراگیر و مستمر قوانین مربوطه، هماهنگ عمل کرده و به دور از هرگونه اعمال سلیقه مر قانون را اجرا نمایند.

کد خبر 6087657

دیگر خبرها

  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور