Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسی احمدی نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی فارس در تشریح جلسه امروز این کمیسیون تصریح کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس درباره با بعضی از موضوعات از وزیر نفت سوال داشتند که امروز در یک اتفاق خوب ما در جلسه کمیسیون شاهد حضور وزیر نفت و تمامی معاونین شان بودیم.

وی در ادامه افزود: در این جلسه سوالاتی که دوستان مطرح کردند توسط وزیر نفت  پاسخ داده شد و اعضای کمیسیون مهلت به این وزارت خانه دادند تا دغدغه بیان شده حل شود به همین علت به رای کمیسیون نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی در ادامه بیان کرد: فقط آقای رضاخواه نماینده تهران سوالاتی داشت در زمینه مهار آلایندگی که قانع نشد و قرار شد  در صحن این گزارش مطرح توسط نمایندگان قضاوت شود.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس در پایان با بیان اینکه ما شاهد تلاش وزیر نفت هستیم، خاطر نشان کرد: در مورد بحث وزارت نفت حقیقتا بنده با توجه به تجربه ای که در مجلس در دوره های قبل دارم عرض میکنم که در حال حاضر در وزارت نفت شاهد یک اتفاق بسیار خوب در حوزه دیپلماسی نفت صورت گرفته و این وزارتخانه در ارتباط با کشور ترکمنستان و دیگر کشورهای منطقه تفاهم خوبی برقرار کرده و من فکر میکنم یک دیپلماسی خوبی در بحث فروش نفت اتفاق افتاده و درآمد های خوبی هم برای کشور به وجود آورده که میتواند قسمتی از مشکلات کشور را حل کند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، از میان ۲۴۵ منتخب مرحله اول انتخابات مجلس دوازدهم، ۴ زن متولد دهه شصت در زمره جوان ترین نمایندگان این دوره از مجلس، هستند.

در این میان، زهرا خدادادی متولد ۱۳۶۵ از حوزه انتخابیه ملکان و لیلان، جوان ترین زن مجلس دوازدهم است. همچنین فاطمه جراره متولد ۱۳۶۳ از حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم، زهرا سعیدی مبارکه متولد ۱۳۶۲ از حوزه انتخابیه مبارکه و بهشید برخوردار متولد ۱۳۶۰ از حوزه نماینده اقلیت زرتشتیان نیز نامشان در میان متولدین دهه شصت مجلس دوازدهم به چشم می خورد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903473

دیگر خبرها

  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است /کدام نمایندگان زن دهه شصتی هستند؟
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی