Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس تا به اینجای نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را جذب کرده است. جذب ۴ بازیکن دیگر می تواند نیازهای این تیم را برای قهرمانی فصل جدید فراهم کند.

به گزارش مشرق، فرشاد پیوس روز سه شنبه در حاشیه افتتاحیه قهرمان شهر که در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بازیکنان خوبی توسط مدیریت و کادر فنی پرسپولیس شناسایی و جذب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنان بازیکنان بزرگی هستند که می‌توانند کمک خوبی به این تیم داشته باشند. گل‌محمدی قطعا امسال ابزار خوبی برای قهرمانی دارد.

وی بیان کرد: اگر ۴ بازیکن جدید در دفاع وسط، هافبک و ۲ مهاجم در دستور کار این تیم قرار گیرد، به طور قطع نیازهای این تیم برطرف می‌شود.

پیوس در پاسخ به این سوال که ۳ مربی خارجی توسط سه تیم مدعی لیگ جذب شده اند، آیا می‌تواند زمینه قهرمانی و رقابت بیشتر را برای آنان در بر داشته باشد گفت: من شناخت کافی از دانش و توانمندی این مربیان خارجی ندارم بلکه در درازمدت باید نظر داد. ولی قطعا تجربه آنان می‌تواند برای لیگ برتر موثر واقع شود.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال فرشاد پیوس مجموعه ورزشی آزادی تهران پرسپولیس لیگ برتر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت‌های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت