Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام خبر مهار آتش‌سوزی در یک کارخانه تولید مواد شیمیایی و شوینده واقع در شهرک صنعتی شکوهیه قم، اظهار کرد: این حادثه ۴ فوتی و ۷ مصدوم بر جای گذاشت که حال ۶ نفر از مصدومان به دلیل سوختگی با درصد بالا وخیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصدومان هم اکنون در یکی از مراکز درمانی قم بستری هستند و شرایط برای اعزام آن‌ها به بیمارستان‌های سوختگی اصفهان و تهران فراهم شده است.

اروجی در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: بر اساس بررسی اولیه، علت وقوع آن نشت گاز در بخش تولید حشره‌کش این کارخانه بوده است اما برای اعلام نظر نهایی باید بررسی کارشناسی دقیق‌تری انجام شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم اظهار کرد: در سال ۹۸ نیز در همین واحد صنعتی حادثه مشابهی رخ داده و سه نفر از کارگران قربانی شده بودند.

انتهای پیام/78032

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش نشانی شهرک شکوهیه قم شکوهیه قم مدیریت بحران استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان

به گزارش خبرگزاری سازمان صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ساعت ۵ و ۴۲ دقیقه صبح امروز، وقوع حریق ساختمان ۴ طبقه در خیابان ویلا، به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی زاهدان گزارش و بلافاصله تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های ۶ و ۹ به محل حادثه اعزام شدند.
حریق در طبقه اول مجتمع به وقوع پیوسته که با حضور به موقع آتش نشانان در لحظات اولیه مهار و ️با توجه به انتشار و تراکم دود در طبقات، عملیات تهویه دود و جستجو همزمان توسط آتش نشانان انجام شد و تمام ساکنین به خارج از ساختمان انتقال داده شدند.
متاسفانه در این حادثه یک نفر از ساکنین دچار سوختگی جزئی شده بود که توسط آتش نشانان به نیرو‌های اورژانس تحویل داده شد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی