Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستوه‌نژاد گفت: نسبت به وضعیت نگران‌کننده تیم تراکتور در فصل نقل‌وانتقالات واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب ستوده‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص شرایط نگران‌کننده تراکتور در نقل‌وانتقالات پیش‌فصل فوتبال کشور اظهار داشت: پیگیر وضعیت باشگاه تراکتور از طریق آقای سهرابی هستم و تا جایی که خبر دارم با بازیکنان خوبی در حال مذاکره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مدیریتی باشگاه تراکتور اکنون در تهران مستقر بوده و اقدامات مربوط به نقل‌وانتقال بازیکنان انجام می‌شود.

وی در واکنش به مصاحبه امروز «علی خطیر» مسئول نقل‌وانتقالات تراکتور که از توقف فعالیت‌های این تیم در بازار نقل‌وانتقالات به دلیل قیمت کاذب بازیکنان خبر داده است، گفت: آقای زنوزی قول بستن تیم قدرتمند را داده‌اند و طی صحبتی که امروز با مسئولان باشگاه داشتم فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی تیم متوقف نشده و خارج از هیاهو و جنجال در جریان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی همچنین از قول مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد: قرار است با نظر کادرفنی تیم تراکتور ۴ بازیکن خارجی باکیفیت جذب شود و با ۵، ۶ بازیکن داخلی هم مذاکرات موثری صورت گرفته که ظرف روزهای آینده وضعیت نهائی مذاکرات و جذب این بازیکنان مشخص خواهد شد.

ستوده‌نژاد در خاتمه خطاب به هواداران تراکتور تأکید کرد: از پرشورها می‌خواهم که نگران نباشند. همانطور که گفتم به موازات اقدامات‌مان برای بازسازی ورزشگاه یادگار امام ره تبریز، پیگیر وضعیت این تیم هستم. امیدوارم که تراکتور برای فصل آینده در شأن هواداران پرشورش بسته شود و بتواند به جایگاه اصلی خود که همواره یک مدعی قهرمانی بوده است، برگردد.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نقل وانتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پخش سریال پژمان پس از گذشت یک قسمت از آن از شبکه‌ی آیفیلم متوقف شد.

سریال پژمان برگرفته از زندگی پژمان جمشیدی پس از پایان فوتبال اوست. نویسنده‌ این سریال پیمان قاسمخانی و کارگردانی آن بر عهده‌ی سروش صحت است.

بازیگرانی همچون پژمان جمشیدی، سام درخشانی، بیژن بنفشه‌خواه، بهاره رهنما، ویدا جوان و… در سریال پژمان ایفای نقش کرده‌اند. پخش سریال پژمان به دلیل همزمانی با سالروز شهادت امام صادق به مدت یک شب متوقف شد و از امشب دوباره پخش خواهد شد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903139

دیگر خبرها

  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • فیلم| طلافروش‌ها با بستن مغازه نمی‌توانند پیگیر مطالباتشان باشند
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد!
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور داریم/ فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور/فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد