Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@20:18:39 GMT

آتش سوزی مرگبار در ساختمان ۱۲۰ واحدی در مجیدیه تهران

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۶۱۰۶

آتش سوزی مرگبار در ساختمان ۱۲۰ واحدی در مجیدیه تهران

‍‍‍‍‍‍

به گزارش فارس، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 20 و 11 دقیقه یک مورد آتش سوزی مواقع در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان مجیدیه شمالی، خیابان محمودی به سامانه 125 شهرداری اعلام و 4 ایستگاه آتشنانی همراه تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش سوزی یک مجتمع مسکونی ۵ طبقه در شش بلوک با ۱۲۰ واحد بود، دو تا از خودروها دچار آتش سوزی شده بود و باتوجه به وجود سقف کاغذ بالای ماشین دود غلیظی پارکینگ و کل ساختمان را فرا گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: تعداد زیادی شاید نزدیک به 100 نفر در ساختمان محبوس شده بودند که با اقدام نیروهای امداد و باز کردن دربهای بسته‌ای که وجود داشت و با تجهیزاتی که همراه نیروها بود به داخل طبقات رفته و باتوجه به حجم بالای دود و حرارت عملیات جست و جو را آغاز کردند.

جلالی بیان کرد: بیش از 80 نفر را موفق شدند که از ساختمان خارج کنند که سه نفر با وضعیت خیلی وخیم از ساختمان خارج شدند که به تایید عوامل اورژانس یک نفر از آنها که یک فرد حدود 65 ساله بود فوت کرده و دو نفر دیگر تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی گفت: آتش خیلی سریع خاموش شد و تخلیه دود در حال انجام است و همزمان نیروها در حال جست و جو و ایمن سازی محل هستند.

منبع: الف

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود.

به گزارش انتخاب، این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

میدان شهرداری رشت، با ساختمان‌هایی به سبک معماری اروپای شرقی مربوط به دوره پهلوی اول است که در دوره قاجار به دلیل وجود عمارات دیوانی رشت به «میدان درب دیوانی» مشهور بود. این میدان در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۵۱۶ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این میدان شامل بخش اصلی شهرداری، موزه پست و ساختمان قدیمی هتل ایران است که با برج ساعت خود به عنوان نماد شهر رشت شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج
  • تصویری دیده نشده از هشتاد سال قبل میدان شهرداری رشت
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی