Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد موسوی در آیین گرامیداشت سالروز شهدای حادثه تروریستی ۷ تیر و شهید حجت الاسلام محمد حسن طیبی از شهدای حادثه هفتم تیر در شهرستان اسفراین اظهار داشت:  دشمنان همواره تلاش دارند از راه های مختلف  به نطام  ضربه بزنند و در حادثه ۷تیر نیز  گمان‌ میکردند با شهادت شهید بهشتی می تواند جریان انقلاب را از مسیراصلی خود خارج کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افرود :  ترور شهید بهشتی و یاران انقلاب اسلامی  در حادثه ۷تیر نه تنها مسیر انقلاب را از مسیر اصلی خود منحرف نکرد بلکه راه آنها را  پر رونق تر کرد .
 وی  مردمی بودن،  سعه صدر  و بردباری را از ویژگی های شخصیتی شهید بهشتی ذکر کرد  و  افزود:  امروز نیز باید ویژگی ها اخلاقی و سبک زندگی شهید بهشتی ها را در جای جای کشور مبان‌مردم و مسولان جامعه عمل بپوشانیم.
حجت الاسلام‌موسوی  با اشاره مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور ،  لازمه  رفع مشکلات مردم را  کار وحدت و همدلی  حول محور ولایت مداری  ذکر کرد و افزود: برای تحقق این امر  مسوولان  باید خود را به این خصایص مکلف کنند .

 در حادثه تروریستی هفتم تیر حجت الاسلام  محمد حسن طیبی نخستین نماینده مردم شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی  به همراه شهید بهشتی و دیگر  یاران انقلاب در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی  به شهادت رسید.
شهرستان ۱۲۰ هزار  نفری اسفراین در ۶۰کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد .

برچسب‌ها اسفراین هفته قوه قضاییه خراسان شمالی حقوق بشر آمریکایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسفراین هفته قوه قضاییه خراسان شمالی اسفراین هفته قوه قضاییه خراسان شمالی حقوق بشر آمریکایی حجت الاسلام شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در مراسم معرفی رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز در کسوت معلمان جامعه هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: از محورها و ماموریت‌هایی که تبلیغات اسلامی در این خصوص تلاش می‌کند مساله رصد، کارها و اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا و آمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی افزود: منشأ این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به آینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند باید جهاد تبیین کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم با تقدیر از حجت الاسلام یداللهی، حجت الاسلام حسین حسن نژاد به سمت رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد.

کد خبر 6094765

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • معلمِ متفکر
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد