Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@16:06:00 GMT

دستگیری عامل کلاهبرداری از ۳ هزار نفر در تهران

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۶۱۹۱

دستگیری عامل کلاهبرداری از ۳ هزار نفر در تهران

جانشین سازمان اطلاعات فراجا از دستگیری متهمی که صدها میلیارد تومان در حوزه رمز ارز از شهروندان در نقاط مختلف ایران کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علیرضا لطفی جانشین سازمان اطلاعات فراجا اظهار کرد: درپی کلاهبرداری های میلیاردی رمز ارز از شهروندان موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از سربازان گمنام امام زمان (عج)  سازمان اطلاعات فراجا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در گام نخست، ماموران سازمان اطلاعات فراجا تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در بررسی‌ها متوجه شدند، متهم در فضای مجازی با خرید و فروش سوری رمز ارز از سه هزارنفر به ارزش صدها میلیارد تومان در نقاط مختلف ایران کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

جانشین سازمان اطلاعات فراجا تصریح کرد: بنابرحساسیت موضوع ماموران اطلاعات سازمان فراجا وارد عمل شدند و با رصدهای اطلاعاتی  گسترده مخفیگاه متهم متواری را در استان تهران شناسایی کردند.

سردار لطفی با بیان اینکه متهم چندین ماه متواری و تحت تعقیب دیگر  ضابطین قضایی قرار داشت اظهار کرد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه، صبح امروز سربازان گمنام سازمان اطلاعات فراجا پس از دریافت این اطلاعات مهم با کسب مجوز های لازم قضایی راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر کردند.

جانشین سازمان اطلاعات فراجا در پایان خاطرنشان کرد: با دستور مقام‌ محترم قضایی متهم برای سیرمراحل قانونی راهی زندان شده و تحقیقات گسترده  در رابطه با پرونده جهت کشف جرائم احتمالی  ادامه دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت اخبار حوادث سربازان گمنام امام زمان کلاهبرداری میلیاردی رمز ارزها خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 

سرگرد محمد زیدی گفت: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات پلیس تهران چند روز گذشته خبری را در خصوص درگیری تعدادی اراذل و اوباش که منجر به ضرب و جرح عمدی با چاقو شهروندی شده بودند را دریافت کردند و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند.

وی افزود: ماموران پایگاه دهم سازمان اطلاعات بلافاصله پس از دریافت خبر به صحنه درگیری مراجعه و با تحقیقات میدانی به دست آوردند که عاملان درگیری ۳ نفر بودند و پس از ضرب شهروندی با قمه، در حالی که قمه در دست داشتند از محل متواری شدند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران به شناسایی مخفیگاه متهمان در محدوده محله فلاح اشاره کرد و ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضائی، تیمی از ماموران به مخفیگاه این افراد مراجعه و در یک عملیات پلیسی هر ۳ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 

زیدی خاطرنشان کرد: هر سه اوباش دستگیر شده پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت