Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۶ روز سه شنبه انفجار در خط تولید یک کارخانه مواد شوینده واقع در شهرک صنعتی شکوهیه قم موجب بروز آتش سوزی گسترده در این کارخانه شد و سه سالن تولید را درگیر آتش کرد.

نیروهای آتش نشانی شهرک شکوهیه قم و سه تیم از سازمان آتش نشانی قم بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند اما آتش سوزی آنقدر گسترده بود که سه ساعت به طول انجامید و در نهایت حریق اطفا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل مدیریت بحران استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: متأسفانه بر اثر شدت حادثه ۴ نفر جان از کارگران کارخانه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این حادثه ۷ مصدوم داشته که یک نفر به صورت سرپایی درمان شد و سایر مصدومان به مرکز درمان نیکویی منتقل شدند که در بین مصدومان دو نفر زن هستند.

مدیر کل مدیریت بحران قم گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که احتمالاً نشت گاز علت این حادثه بوده است و تحقیقات در دست انجام است.

وی می‌گوید بارها و بارها اخطارهای ایمنی برای این واحد تولیدی صادر شده بود و تعداد ۱۵۰ واحد صنعتی مشابه این کارخانه نیز که شرایط ایمنی خوبی ندارند در شهرک صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز با حضور در بیمارستان نیکویی پس از عیادت از مصدومان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در استان قم امکانات لازم برای نگهداری و درمان بیماران با سوختگی درصد بالا را نداریم و هر چقدر درصد سوختگی بالا می‌رود امید به بهبودی نیز کاهش می‌یابد.

محسن رضایی آدریانی وضعیت جسمانی ۶ مصدوم این حادثه را وخیم اعلام کرد.

پس از انتقال مصدومان آتش سوزی شهرک صنعتی شکوهیه به بیمارستان نیکویی قم هماهنگی‌های لازم به منظور انتقال مصدومان به بیمارستان‌های سوختگی در تهران و اصفهان انجام شد.

کد خبر 5526220

منبع: مهر

کلیدواژه: قم آتش سوزی اطفای حریق بوشهر خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه شیراز سنندج مواد مخدر ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل کرمانشاه مشهد خراسان رضوی ایلام بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • (ویدیو) آتش‌سوزی گسترده در شهرک شکوهیه قم
  • فیلم| آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش سوزی یکی از کارخانه های شهرک شکوهیه
  • فیلم/ آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • آتش سوزی در یکی از کارخانه‌های شهرک شکوهیه قم