Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز پایش صنعت برق، «همایون حائری» در نشست شبانه مدیران صنعت برق در مرکز پایش و به صورت آنلاین در سراسر کشور افزود:  امروز پیک به نزدیکی رکورد سال گذشته رسید و احتمالا با توجه به تداوم  گرمای هوا، شاهد شکست رکورد پیک خواهیم بود.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط نیاز به تلاش و هماهنگی را بیش از گذشته نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر نیرو سهم روشنایی در افزایش میزان مصرف مورد توجه قرار داد و بر ضرورت صرفه جویی در این بخش تاکید کرد.

«حمیدرضا پیرپیران» معاون هماهنگی توزیع توانیر نیز با ارائه گزارشی از برنامه های مدیریت بار در بخش توزیع پرداخت و خاطرنشان کرد: به برخی از  اهداف به ویژه در بخش اداری دست یافته ایم اما همچنان پتانسیل مدیریت مصرف در این بخش وجود دارد.

«مسعود صادقی» مدیرکل مهندسی و راهبری معاونت توزیع توانیر نیز سهم روشنایی ها در مصرف انرژی را یکهزار و ۳۵ مگاوات عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: تاکنون با انجام برنامه های مدیریت بار و تعدیل روشنایی معابر، ۳۲۵ مگاوات از این میزان کاهش یافته است.
در این نشست همچنین شرکت های توزیع برق  از روند اجرای برنامه تعدیل روشنایی معابر و تاثیر آن در کاهش پیک بار شبانه ، به طور میدانی گزارش دادند.

شرکت مدیریت شبکه برق ایران اعلام کرد، میزان مصرف برق کشور امروز(سه شنبه) رکورد بی‌سابقه را شکست و با عبور از ۶۶ هزار مگاوات به کانال خطرناک ۶۶ هزار و ۹۸ مگاوات رسید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مصرف برق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود

فرزاد اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار مهر از تامین ۶۳۰ پنل تولید برق خورشیدی برای عشایر این استان در سال‌جاری خبر داد.

وی افزود از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ حدود یک هزار و ۵۵۰ پنل خورشیدی برای تامین روشنایی چادرهای عشایر ایلام با همکاری شرکت برق استان توزیع شده است.

اسماعیلی عنوان کرد: براساس نیازسنجی انجام‌شده سه هزار پنل خورشیدی رای تامین روشنایی عشایر در ایلام نیاز است.

کد خبر 6094038

دیگر خبرها

  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • پیش بینی کاهش ناترازی برق به ۱۱ هزار مگاوات
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • میزان پرشدگی مخازن سد‌های کشور
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد