Web Analytics Made Easy - Statcounter

شامگاه امروز سه‌شنبه به دنبال حمله استشهادی یک فلسطینی در شهر قدیمی قدس اشغالی، یک نفر از افسران پلیس رژیم صهیونیستی زخمی شد.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، منابع عبری تأیید کرده‌اند که یک پلیس صهیونیست در حمله با چاقو در اورشلیم مجروح شده و عامل آن موفق به فرار شده است.

پلیس رژیم اشغالگر صهیونیستی پس از این واقعه نیرو‌های خود را در شهر قدیمی قدس مستقر کرده و در‌های منتهی به مسجدالاقصی را بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عناصر صهیونیست به صحن‌های مسجدالاقصی یورش برده و جوانان فلسطینی را در صحن قبه الصخره تعقیب کردند.

این در حالی است که منابع محلی از شنیدن صدای تیراندازی در نزدیکی باب المجلس که در محله اسلامی در داخل دیوار‌های شهر قدیمی و در راهروی غربی مسجدالاقصی قرار دارد، خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قدس اشغالی رژیم صهیونیستی عملیات استشهادی پلیس صهیونیستی فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه. اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد در ششمین روز عید یهودی پسح تا این لحظه ۵۰۰ شهرک‌نشین اشغالگر صهیونیست به مسجد الاقصی تعرض کردند.

بنابراین گزارش، نظامیان صهیونیست از صبح امروز در راستای تسهیل تعرضات شهرک نشینان به مسجدالاقصی تدابیر امنیتی ویژه ای را به اجرا گذاشته اند.

گروه های فلسطینی نیز با صدور بیانیه هایی ضمن هشدار درباره پیامدهای تعرضات علیه مسجدالاقصی، از فلسطینیان خواسته اند با حضور گسترده در مسجدالاقصی مانع از اجرای مناسک تلمودی از جمله آوردن قربانی ها به مسجدالاقصی شوند.

کد خبر 6090734 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضدصهیونیستی در شهر رمله