Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:15:25 GMT

۱۳ فقره گزارش کیفری علیه ادارات استان سمنان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۶۳۳۴

۱۳ فقره گزارش کیفری علیه ادارات استان سمنان ثبت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشید زاده شامگاه سه شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران به میزبانی سازمان بازرسی استان سمنان همزمان با هفته قوه قضائیه، تاکید کرد: در یک سال اخیر ۱۳ فقره گزارش کیفری علیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان سمنان ثبت شد.

وی با بیان اینکه فقره گزارش اداری نیز در یک سال اخیر به ثبت رسیده است، افزود: در بین مسئولان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان در مجموع ۱۷ نفر به دادسرا و ۴۴ نفر به هیأت رسیدگی به تخلفات بدوی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بازرسی استان سمنان با بیان اینکه ۹۰ فقره بازرسی از دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در سال گذشته انجام شد، ابراز کرد: این بازرسی‌ها منجر به صدور ۷۴ فقره گزارش اصلاح امور علیه دستگاه‌های اجرایی شده است.

رشید زاده با بیان اینکه ۱۷ نفر از مدیران و کارمندان متخلف این استان سال گذشته به محاکم قضائی ارجاع شدند، گفت: ترک فعل و فعل خلاف مورد رسیدگی سازمان بازرسی استان سمنان قرار گرفته است.

وی از بازرسی مستمر و نظارت بر اجرای قوانین در دستگاه‌های دولتی و اجرایی و دستگاه‌های خدمات‌رساننده در سراسر استان طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: گزارش‌های مردمی نیز در ارتباط با دستگاه‌های اجرایی رسیدگی می‌شود.

کد خبر 5526206

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بازرسی کل کشور دادگستری استان سمنان تخلفات اداری قوه قضاییه بوشهر خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه شیراز مواد مخدر سنندج ویروس کرونا آمار کرونا اردبیل کرمانشاه مشهد خراسان رضوی ایلام بیرجند دستگاه های اجرایی استان سمنان فقره گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به جدول شماره ۷ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاست‌گذار در سال ۱۴۰۳» پس از اعمال اصلاحاتی، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین در ادامه جلسه، جدول شماره (۱-۷) این لایحه با عنوان «اعتبارات ردیف‌های متفرقه منتقل شده به جدول شماره (۷) دستگاه‌های اجرایی» تصویب شد.

کد خبر 6091887 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تماس‌های بی‌وقفه نتانیاهو با بایدن برای جلوگیری از صدور قرار دستگیری برای نتانیاهو
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان