Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی طی مصاحبه با برنامه رادیویی ایستکلر بر لزوم مدیریت مصرف برق برای گذر از پیک تابستان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، در ادامه سلسله مصاحبات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با موضوع مدیریت مصرف، مهندس طاهر کیامهر صبح امروز طی مصاحبه تلفنی با برنامه رادیویی ایستکلر ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی مطلوب مردم آذربایجان غربی، عنوان کرد: خوشبختانه با همراهی و مشارکت مطلوب هم استانی‌های عزیز هیچگونه مشکلی در خصوص تامین برق پایدار نداشتیم و امیدواریم با تداوم این همکاری‌ها تا پایان تابستان این وضعیت ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین ادامه داد: سال گذشته از ۲۵اردیبهشت ماه شاهد قطعی‌ها و مشکلاتی در حوزه تامین برق بودیم اما امسال با برنامه‌ریزی‌های دقیق چندین ماهه مجموعه وزارت نیرو و اجرای کامل این برنامه‌ها تا امروز هیچگونه قطعی و خاموشی ناشی از کمبود برق نداریم و در صورت ادامه همکاری‌های مشترکین با برنامه‌های پیک بار تا پایان تابستان نیز مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در ادامه اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با صنایع و شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی، این حوزه بر اساس توافقی که بین این مشترکین و شرکت توزیع نیروی برق استان صورت گرفته هفته‌ای یک روز با برنامه‌های مدیریت مصرف همکاری می‌کنند.

وی به همکاری صنایع بزرگ استان با برنامه‌های مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت: تفاهم نامه‌های همکاری با صنایع بزرگ استان مانند سیمان و فولاد، جهت همکاری آن‌ها با برنامه‌های مدیریت مصرف امضا شده است.

*۷۰ درصد مشترکین خانگی آذربایجان غربی زیر الگوی مصرف هستند

کیامهر همچنین بااشاره به اینکه تنها ۳۰ درصد مشترکین خانگی آذربایجان غربی مصرفی بالاتر از الگوی تعیین شده دارند،تشریح کرد: ۷۰ درصد مشترکین خانگی در استان الگوی مصرف برق را رعایت می‌کنند و ۳۰ درصد مشترکین مصرف بالاتراز الگوی مصرف دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تصریح کرد: ادارات و دستگاه های اجرایی سطح استان به صورت مستمرتوسط اکیپ نظارتی این شرکت رصد می‌شوند و به نهادهایی که طبق تصویب نامه هیات وزیران عمل نکنند، هشدارهای لازم در قالب اخطار داده می‌شود و در صورت ادامه بی‌توجهی‌های دستگاه مربوطه نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی الگوی مصرف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی الگوی مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق درصد مشترکین خانگی آذربایجان غربی مدیریت مصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار با کارکنان معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: پیشبرد برنامه‌ها با همفکری و اتحاد و پایش لحظه‌ای عملکرد هر بخش امکان پذیر است.

وی ادامه داد: کسب رضایت ارباب رجوع و انجام وظایف محوله در اولویت برنامه‌های ما بوده و بر این امر باید اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: توجه به بخش‌های نهضت ملی مسکن، تامین و الحاق و تحصیل اراضی، حفاظت و نگهداری و واگذاری اراضی از جمله موارد قابل توجه بوده که باید بر این مسائل اهتمام ویژه وجود داشته باشد.

در ادامه این جلسه همکاران بخش معاونت املاک و حقوقی به بیان پیشنهادات نکته نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • نشست اعضای شورای پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با اساتید دانشگاه ارومیه
  • احداث ۴۶۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در آذربایجان غربی
  • آبیاری ۸۰ درصد مزارع سبزی و صیفی آذربایجان‌غربی با نوار تیپ
  • آبیاری بیش از ۸۰ درصد کشت‌های سبزی و صیفی در آذربایجان غربی با سیستم نوار تیپ
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی