Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کامپوند گفت: آمادگی‌مان را تا بازیهای کشورهای اسلامی حفظ خواهیم کرد.

اسماعیل عبادی سرمربی تیم ملی کامپوند، در خصوص ارزیابی خود از عملکرد نمایندگان ایران در رقابت‌های جام جهانی فرانسه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار داشت: مسابقات خیلی خوبی بود. از آنجایی که در بخش تیمی رکورد جهانی جابجا شد پر واضح است که از نظر فنی نیز سطح کیفی رقابت ها بالا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین همین امر کار مدال آوری را سخت‌تر از قبل کرده بود. بچه‌های ما در بخش مقدماتی خوب ظاهر شدند مخصوصا آقای پالیزبان نمایش خوبی داشتند و رکوردهای خوبی را به ثبت رساندند. در میکس تیمی هم انتظار این نتیجه را نداشتم ولی واقعا بچه‌ها فوق العاده ظاهر شدند اما در نهایت در مرحله نیمه نهایی متاسفانه با نتیجه 156 بر 150 مقابل فرانسه شکست خوردیم و از صعود به نیمه نهایی بازماندیم. به هر شکل فرانسه میزبان مسابقات بود و از این امتیاز استفاده کرد و موفق شد به مرحله بعدی صعود کند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به عدم اعزام تیم به بازی‌های جهانی آمریکا اینگونه توضیح داد: در این مدت برخی رویدادها توسط میزبان لغو شدند که طبیعتا باعث ناراحتی همه بود ولی همه چیز دست میزبان است و نمی توانیم کاری انجام دهیم مانند بازی های آسیایی هانگژو که فعلا به تعویق افتاده اما در سایر موارد فدراسیون برای اعزام یکسری محدودیت ها دارد. ما در طول سال چهار استیج داریم یک رویداد جهانی و سه رویداد آسیایی که حضورمان مهم است. هرچقدر کمتر در این رویدادها شرکت کنیم ملی پوشان در رنک جهانی سقوط می‌کنند ولی مسائل مختلف و گاها موارد مالی باعث عدم اعزام تیم می‌شود.

وی با اشاره به حواشی اخیر بودجه اختصاص یافته از سوی مجلس به فدراسیون‌ها گفت: امیدوارم وزارت ورزش در زمینه مالی بیشتر فدراسیون ها را حمایت کند. در مورد بودجه اختصاصی مجلس آنچه که می دانم این است که این مبلغ جدا از آن بودجه ای است که به فدراسیون ها پرداخت شده  و یا قرار است پرداخت شود. اینکه کلا به فدراسیون ها کمک مالی انجام شود اتفاق خوبی است اما باید جانب انصاف رعایت شود. نمی توانم در مورد مسائل اخیر قضاوت کنم چون از معیار دوستان برای این تخصیص اطلاعی ندارم.

عبادی درباره روند آماده سازی تیم برای شرکت در بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار کرد: تمرینات را از اواخر سال 1400 با هدف حضور قدرتمند در بازی های آسیایی هانگژو شروع کرده بودیم اما با تعویق این بازی ها در تلاش هستیم این آمادگی را تا بازی های کشورهای اسلامی حفظ کنیم. دو مرحله تا اعزام خواهیم داشت که نخستین مرحله آن از هفته جدید آغاز خواهد شد. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را هم در این مسابقات به دست بیاوریم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسماعیل عبادی کشورهای اسلامی فدراسیون ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید شمسایی در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی گفت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

وی گفت: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما‌ و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌‌تر عمل کردند، آنها می‌‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

وی خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیسی: غربی‌ها، آفریقا را برای خودشان می‌خواهند اما ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت