Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:48:22 GMT

کلاهبرداری اسکیمری در البرز

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۷۱۶۷

کلاهبرداری اسکیمری در البرز

سرهنگ رسول جلیلان گفت: در خرداد ماه سال جاری با وصول تعداد ۱۰ فقره پرونده با موضوع برداشت غیرمجاز از حساب از طریق کپی کارت های بانکی موضوع در دستور کار ماموران پلیس به صورت ویژه قرار گرفت.

او گفت:  بابررسی اطلاعاتی و فنی انجام شده مشخص گردید کارت بانکی کلیه شکات در بساطی فروشی لامپ ریسه ای در بلوار ارم مهرشهر کرج کپی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ جلیلیان می گوید: شیوه کار متهمان بدین شکل بوده که هنگامی که کارت مشتری را می گرفتند یکی از آن ها کارت را داخل خودرو می برده و سپس بیان می کرده دستگاه پوز معیوب است و پول نقد ارائه دهند.

او گفت: تعداد کارت های بانکی کپی شده توسط این افراد ۶۵ کارت و تعداد برداشت غیرمجاز از این کارت ها ۳۰مورد است و تعداد شکات مراجعه کننده تاکنون ۱۳ نفر هستند و مبلغ برده شده از شکات بیش از ۳۰۰ میلیون تومان است.

به گفته رئیس پلیس فتای البرز متهمان دستگیر شده در این خصوص ۲ نفر بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاهبرداری میلیاردی کلاهبرداری سایبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • شرکت ۳۰ هزار دانش‌آموز البرزی در کنکور
  • هشدار درباره کلاهبرداری پیامکی
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳