Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@10:27:10 GMT

پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۷۳۴۹

پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان افزایش یافت

 امین الله صولتی روز چهارشنبه با بیان اینکه ایجاد مسیرهای پروازی دبی - لار - دبی با انجام ۲ روز در هفته با پیگیری های مستمر از سوی دو شرکت ایران ایر و قشم ایر افزایش یافت افزود:  هم اینک پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان ۲۲ پرواز در هفته در مسیر های داخلی و خارجی توسط شرکتهای هواپیمایی ایران ایر، قشم ایر و فلای دبی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صولتی با اشاره به مسیرهای جدید پروازی از این فرودگاه تصریح کرد: قبل از شیوع ویروس کرونا، پروازهای فرودگاه بین المللی لارستان در مسیرهای دبی ،کویت، قطر، شارجه و تهران از سوی ایرلاین های فلای دبی، ایران ایر، قشم ایر، کیش ایر و العربیه انجام می شد.

وی با اشاره به مشکلاتی که بعد از شیوع ویروس کرونا در صنعت هوایی کشور ایجاد شد، افزود: صنعت هوانوردی جهان نخستین و از مهمترین حوزه هایی بود که بیشترین زیان را از این ویروس بُرد و این امر باعث فروکش کردن و کاهش محسوس پروازهای داخلی و عبوری از آسمان ایران شد.

احداث فرودگاه لارستان به سال ۱۳۳۹ و همزمان با وقوع زلزله بزرگ حدود ۶.۷ ریشتری در این منطقه باز می گردد و هدف مهم این فرودگاه در آن زمان کمک رسانی و امداد رسانی به مردم زلزله زده بود.

فرودگاه بین المللی لارستان با پوشش ۸۰ درصد از پروازهای خارجی به مقصد دوبی، کویت، قطر و شارجه و نزدیک به ۲۰ درصد از پروازهای داخلی، یکی از مهمترین فرودگاه های کشور است و با استفاده از سایت رادار RCAG، پوشش راداری، نظارتی و فرکانسی پروازهای منطقه جنوب کشور تا تنگه هرمز را در بر می گیرد.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزایش پرواز لارستان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزایش پرواز لارستان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران افزایش پرواز لارستان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی قرار است از امروز پنج نوبت پرواز فوق العاده، از تهران به بجنورد و برعکس برقرار شود.

به گفته قدمگاهی مدیر فرودگاه بجنورد با پرواز هواپیمای ای تی آر ۷۲ ایران ایر و فوکر ۱۰۰ ایران ایر، از تهران به مقصد بجنورد آغاز می شود. این پروازها با توجه به حضور تجاز استان در نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور صورت می گیرد.

این نمایشگاه امروز در تهران گشایش یافت.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول