Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:51:23 GMT

کارت هوشمند برای وانت بارهای قزوین صادر می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۷۳۵۱

کارت هوشمند برای وانت بارهای قزوین صادر می‌شود

علیرضا معیری پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس قانون، عملیات حمل کالا در سطح راه باید همراه با بارنامه باشد و هیچ معافیتی نیز برای خودروها به خصوص خودروهای سبک در این زمینه وجود ندارد.

وی تصریح کرد: به همین لحاظ، خودروهای باری سبک که در اصطلاح عامیانه به آنها وانت بار گفته می شود نیز باید بار خود را تحت صاحب بارنامه حمل و جا به جا کنند و در همین راستا هفته گذشته فراخوانی را برای جذب حداکثری رانندگان وانت بار استان صادر کردیم تا با حداکثر تسهیلات ممکن بتوانند کارت هوشمند خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسوول راهداری، داشتن حداقل ۲۳ سال سن، مدرک تحصیلی ابتدایی یا مدرک نهضت سوادآموزی به همراه گواهینامه معتبر از شرایط رانندگان وانت بار برای اخذ کارت هوشمند خواهد بود.

معیری پور خاطرنشان کرد: مالکان وانت بارها برای دریافت کارت هوشمند باید دارای ناوگان با سن کمتر از ۲۰ سال باشند و با داشتن معاینه فنی و بیمه شخص ثالث معتبر به صورت غیرحضوری به درگاه ملی مجوزهای کسب و کار مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان قزوین یادآور شد: بهره مندی از سهمیه سوخت مناسب با پیمایش، بیمه بار و شناسایی صاحبان کالا و رفع مشکلات قانونی ناشی از این مساله از جمله مزایای اجرای طرح ساماندهی وانت بارها خواهد بود.

استان قزوین در حال حاضر با ۱۴ هزار و ۷۰ دستگاه ناوگان باری سنگین و جا به جایی ۱۱ میلیون تن کالا در سال جزو ۱۰ استان برتر کشور قرار دارد.

سه هزار و ۷۸۱ دستگاه وانت بار نیز در حوزه حمل و نقلی استان قزوین فعالیت دارند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین ایرنا استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین ایرنا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین ایرنا استان قزوین کارت هوشمند استان قزوین وانت بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار جدی سازمان ملی مهاجرت به مهاجرین درباره پیامک سامانه «سهما» + جزئیات
  • بازگشایی گردنه پیچ‌بن در الموت+ فیلم
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است