Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:36:01 GMT

مدارس کرمانشاه؛ آماده اسکان مسافران تابستانی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۷۴۲۰

مدارس کرمانشاه؛ آماده اسکان مسافران تابستانی

ایسنا/کرمانشاه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از آمادگی مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش برای اسکان مسافران تابستانی در استان خبر داد.

 فردین یاوری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برپایی 14 ستاد برای اسکان مسافران تابستانی در مدارس و مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان، گفت: مراکز رفاهی آموزش و پرورش با ظرفیت اقامت 300 نفر در شهر کرمانشاه آماده اسکان مسافران تابستانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یاوری با بیان اینکه 60 مدرسه نیز برای اسکان مسافران تابستانی در سراسر استان در نظر گرفته شده، ادامه داد: هر مدرسه ظرفیت اسکان حداقل 20 خانواده را دارد و بعید است کمبودی برای اسکان مسافران تابستانی در استان داشته باشیم.

 معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه یادآور شد: در صورت استقبال خوب فرهنگیان و دیگر اقشار، امکان افزایش تعداد مدارس برای اسکان بیشتر متقاضیان وجود دارد.

 یاوری ادامه داد: هرچند فرهنگیان برای اسکان در اقامتگاه‌های آموزش و پرورش در اولویت هستند، اما امکان استفاده کارکنان سایر ادارات در این اقامتگاه ها با ارائه کارت شناسایی فراهم است، ضمن اینکه در صورت خالی بودن ظرفیت این مراکز امکان استفاده خانواده‌های با مشاغل آزاد هم وجود دارد.

 وی با بیان اینکه فرهنگیان برای رزرو اماکن اقامتی آموزش و پرورش می توانند به سامانه جامع اسکان فرهنگیان مراجعه کنند، گفت: همچنین فرهنگیان می توانند به صورت حضوری به ستاد مرکزی اسکان آموزش و پرورش واقع در سه راه 22 بهمن کرمانشاه مراجعه کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در تابستان قبل از شیوع کرونا 70 هزار نفر روز در اماکن اقامتی آموزش و پرورش استان اسکان داده شدند، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال شاهد استقبال بیشتر فرهنگیان از این اماکن اقامتی باشیم.

 انتهای پیام


 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اسکان فرهنگیان خانه معلم كرمانشاه برای اسکان مسافران تابستانی اقامتی آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان