Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مجید کیانی در جمع خبرنگاران افزود: به رغم اخذ استانداردهای فرآیندی و ایزو و تدوین فرآیندها، متاسفانه در حال حاضر مشکلات ساختاری و فرآیندی زیادی در سازمان منطقه آزاد ارس وجود دارد که موجب نارضایتی مخاطبین سازمان شده است.

وی بروکراسی های اضافی و فرآیندهای پیچیده را از آفت های خدمت رسانی برشمرد و اظهار داشت: تسهیل گری باید سرلوحه کار تمام بخش های سازمان قرار گیرد و به این منظور باید فرآیندها را کوتاه و بروکراسی های اضافه را حذف کنیم تا بتوانیم در کمترین زمان خدمات مورد نیاز متقاضیان را ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی با اشاره به اینکه به دنبال کاهش و حل مشکلات و رونق بیشتر اقتصادی در منطقه هستیم افزود: مشکلاتی که امروز در منطقه آزاد ارس شاهد هستیم همگی مربوط به چند سال اخیر نیست و بخشی از مشکلات ماهوی و مربوط به کل مناطق آزاد کشور است و بخشی دیگر از مشکلات مختص ارس است که در طول ۱۷ سال در منطقه ایجاد شده است و به طور قطع یک شبه قابل حل نیست.

وی تاکید کرد: در راستای اصلاح این فرآیندها و ساماندهی آن کارگروه اصلاح ساختار و فرآیندهای سازمان تشکیل شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه در فرآیندهای جاری سازمان مشکلاتی وجود دارد که به شدت بر عملکرد سازمان تاثیر می‌گذارد، بیان کرد: امروز به دلیل فعال نبودن سامانه ها و عدم بروز رسانی فرآیندهای اداری در سازمان با نارضایتی مخاطبین مواجه هستیم که باید در کمترین زمان راهکارهای لازم اندیشیده شود.

وی ادامه داد: این موضوع علاوه بر اینکه موجب نارضایتی شده است بلکه به راحتی بـه اعتبــار ســازمان نیز لطمــه وارد می کنــد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس توسعه اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس توسعه اقتصادی آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس توسعه اقتصادی منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس

امتداد - مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

مهدی قمصریان پس از اتمام سی امین سفر استانی به کهگیلویه و‌ بویراحمد، امروز از شعبه صندوق تامین در استان فارس نیز بازدید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • ضرورت کاهش سرعت متوسط سالانه خودروها/ مقوله آموزرش در رسانه‌ها پررنگ‌تر شود
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • ضرب‌الاجل منطقه آزاد قشم برای ثبت انبارهای کالا
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم