Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اصناف باید انصاف را ملاک کار خود قرار دهند، گفت: در این زمینه امام خمینی (ره) فرمودند که اصناف جز بازوان اصلی نظام هستند.

وی با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر ۳ هزار مورد بازرسی در این شهرستان انجام شده، تاکید کرد: تعداد ۱۷۰ مورد تخلف آنها ثابت شده که به مراجع قضائی برای ادامه کار معرفی شده‌اند و در این مدت، گشت‌های مشترک با اداره صنعت و معدن به صورت همه روزه در حال بررسی شرایط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف تویسرکان با اشاره به اینکه در این گشت‌ها، خواربار فروشی‌ها و نانوایی‌ها با توجه به حذف ارز ترجیحی بیشتر درحال رصد هستند و بیشترین تخلفات در زمینه گران فروشی و عدم درج قیمت نیز در این صنوف بوده است؛ اظهار کرد: در نانوایی‌ها، تعطیلی خودسرانه و کم فروشی از اهم تخلفات این صنوف بوده است.

سلیمانی ادامه داد: به دلیل نبودن کارگر و شاطر نانوایی اکثر نانوایی‌های تویسرکان به مشکل برخورده‌اند و این اتفاقات باعث تعطیلی برخی از این نانوایی‌ها شده است.

رئیس اتاق اصناف تویسرکان در ادامه این گفتگو، با بیان اینکه با توجه به اینکه با همکاری فنی و حرفه‌ای تویسرکان، کلاس آموزش نانوایی و شاطری برگزار شد اما استقبال چندانی در این زمینه رخ نداد؛ گفت: در شهرستان تویسرکان تعداد ۱۴۳ نانوایی وجود دارد که از دلایل دیگر تعطیلی نانوایی‌ها می‌توان به اشباع شدن این شغل، محدود بودن سهمیه آرد، بیمه و دستمزد اشاره کرد که باید در این زمینه تدابیری اندیشیده شود.

سلیمانی با بیان اینکه با توجه به کارتی شدن آزمایشی نانوایی که مقرر شده با توجه به تراکنش کارتخوان به آنها سهمیه آرد تعلق بگیرد، خاطرنشان کرد: این کار باعث جلوگیری از قاچاق آرد خواهد شد اما باید در مورد سهمیه آرد نانوایی‌ها قانون جدیدی در نظر گرفته شود تا جوابگوی هزینه‌های جانبی آنها باشند که برای پخت نان با کمبود آرد مواجه نشوند و شاهد تعطیلی نانوایی‌ها نباشیم.

وی با بیان اینکه افزایش شدید جرایم تعزیراتی بخاطر کنترل بازار در حال است و با متخلفان به صورت جدی برخورد می‌شود؛ تصریح کرد: با قانون جدید عدم درج قیمت در مرحله اول یک میلیون و ۳۰۰ هزار تا ۲ میلیون، در مرحله دوم ۴ میلیون تا ۱۰ میلیون جریمه خواهد داشت و تعزیرات به صورت مستقیم اجازه پلمب و نصب پرده تخلف را در درب مغازه متخلف دارد.

رئیس اتاق اصناف تویسرکان در پایان، از اهم برنامه‌های انجام شده در روز اصناف نام برد و گفت: غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با فرماندار، مراجعه به سطح بازار و غیره از جمله این برنامه‌ها است.

کد خبر 5526157

منبع: مهر

کلیدواژه: تویسرکان اتاق اصناف بازرسی نانوایی ها بوشهر خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه شیراز مواد مخدر ویروس کرونا ایلام سنندج آمار کرونا اردبیل کرمانشاه مشهد خراسان رضوی همدان نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی علی جهانی در جلسه کارگروه آرد و نان سراب با اشاره به گلایه و نگرانی اهالی در مورد کمبود نان و صف‌های طولانی در فصل گردشگری نقص سامانه نانینو در کاهش خودسرانه سهمیه آرد نانوایی‌های بدون تخلف را مهمترین مشکلات نانوایان عنوان کرد.

وی افزود: واحد‌های نانوایی برای خرید ماشین آلات پیشرفته برای ارتقا و رعایت موارد بهداشتی نیازمند تسهیلات کم بهره بانکی هستند.

در این مراسم بمناسبت روز ملی گندم و نان از گندمکاران و نانوایان نمونه تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح چند طرح بهداشتی در تویسرکان و کبودراهنگ
  • اجرای طرح دادرس در مدارس تویسرکان
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • حضور دادستان تهران در مسجد قیطریه و رسیدگی به مشکلات شهروندان
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران