Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عبری زبان از استعفاهای گسترده در میان نیروهای گارد مرزی و پلیس رژیم صهیونیستی سخن می‌گویند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی که در شماره امروز سه شنبه آن منتشر شده، اعلام کرد دست کم 114 افسر گارد مرزی اسرائیل طی سال گذشته استعفای خود را تقدیم کردند در حالی که از اوایل سال جاری میلادی هم شمار افراد مستعفی به 71 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این رسانه عبری زبان، جهش بزرگی که در موارد استعفا در نیروهای گارد مرزی اسرائیل شاهد آن هستیم، بیانگر بحرانی است که در نیروهای انتظامی فعال به وجود آمده و نشانگر میزان نگرانی و تشنجی است که این ساختار از آن رنج می‌برد.

احارانوت در توضیح این امر افزود: داده‌های خطرناک و سختی از نیروهای انتظامی اسرائیل به دست می‌‌آید، امری که باعث شد رئیس پلیس دستور کاهش مدت آموزش از هفت ماه به تنها هفت هفته را صادر کند.

رسانه عبری زبان با اشاره به افزایش عملیات ضد صهیونیستی و درگیری مبارزان فلسطینی در شهر قدس و شهرهای کرانه باختری افزود، در حالی که شاهد افزایش ماموریت‌های پلیس هستیم، حقوق این نیروها نیز در سایه افزایش مخارج بسیار پایین است.

منبع مذکور اشاره کرد که 114 تن از افسران گارد مرزی در سال 2021 استعفا دادند و از آغاز سال جاری تاکنون نیز 71 افسر دیگر استعفا داده‌اند.

وبگاه روتر هم در گزارشی در این رابطه خبر داد از ابتدای سال جاری شمار افراد مستعفی از نیروهای پلیس 400 نفر استعفا کرده‌اند که پیش بینی می‌شود این رقم تا پایان سال 2022 به مرز یک هزار نفر هم برسد.

اطلاعات مسافران هتل‌های اسرائیل در قبضه هکرها قرار گرفتپارلمان اسرائیل برای انحلال نهایی خود فردا جلسه تشکیل می‌دهدنخست‌وزیر اسرائیل در پایان خط؛ نفتالی بنت به خروج کامل از صحنه سیاسی می‌اندیشد؟

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اسرائیل رژیم صهیونیستی اسرائیل گارد مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، رئیس حزب قوات لبنانی در اظهاراتی بدون توجه به تجاوزات دائمی رژیم صهیونیستی علیه اراضی لبنان و همچنین اشغال بخش هایی از این کشور از سوی صهیونیست‌ها مدعی شد: نبرد حزب الله با اسرائیل به لبنان آسیب رسانده است

وی در ادامه بدون اشاره به واقعیت های آشکار در جنگ اخیر مدعی شد: این جنگ (عملیات های حزب الله) بدون تأثیری بر حمله اسرائیل به نوار غزه به لبنان آسیب زد!

اظهارات جعجع در شرایطی مطرح شده است که وی واقعیت اشغالگری رژیم صهیونیستی را در نظر نگرفته است، از سوی دیگر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اخیرا در اظهاراتی تاکید کرده بود که عملیات های مرزی حزب الله نقش فوق العاده بر تحولات غزه به ویژه نبرد زمینی آن داشته و موجب شده تمرکز ارتش رژیم صهیونیستی کاملا بر هم بخورد.

جعجع که در گذشته روابط مساله داری با صهیونیست ها داشته و حتی در پرونده هایی به فعالیت علیه منافع ملی لبنان متهم است، در ادامه گفت: حزب‌الله باید از مناطق مرزی با اسرائیل عقب‌نشینی کند و ارتش لبنان باید در تمام این نقاط مستقر شود!

این در حالی است که در شرایط کنونی میان ارتش لبنان و مقاومت اسلامی حزب الله روابط بسیار نزدیکی و برادرانه ای برقرار است و این دو نیروی نظامی به عنوان دو رکن مهم معادله طلایی «ملت، ارتش، مقاومت» در لبنان، همکاری تنگاتنگی در نقاط مرزی این کشور دارند.

کد خبر 6094561 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • بازیکنان لس آنجلس اف سی و خوشحالی بعد از گل همراه با گارد امنیتی ورزشگاه / فیلم
  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه
  • وضعیت متشنج در خیابان‌های تل آویو + فیلم
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم