Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@03:18:44 GMT

رمزگشایی از کیفیت پایین خودرو آمریکایی

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۷۴۸۶

رمزگشایی از کیفیت پایین خودرو آمریکایی

دارندگان خودرو‌های برقی با باتری و خودرو‌های هیبریدی پلاگین در مقایسه با دارندگان مدل‌های موتور احتراق داخلی، مشکلات بیشتری را در خودرو‌های خود ذکر کردند. موسسه خدماتی آماری جی دی پاور اعلام کرد که کیفیت خودرو در ایالات‌متحده به پایین‌ترین حد خود رسید، مشکلات مربوط به عرضه و نیروی کار ادامه دارد.

جی دی پاور اظهار کرد که کیفیت خودرو‌های فروخته شده در ایالات‌متحده در سال ۲۰۲۲ به پایین‌ترین حد در ۳۶ سال گذشته رسید، زیرا کمبود نیروی کار و مشکلات عرضه همچنان بر خودروسازان تاثیر می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خودروسازان بزرگ از زمان شروع همه‌گیری کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰ برای مقابله با اختلالات زنجیره تامین و کمبود کارگران در کارخانه‌های خود تلاش کرده‌اند.

دیوید آمودئو، مدیر بخش خودرو‌های جهانی درموسسه جی‌دی پاور افزود که این مطالعه که داده‌های ۸۴ هزار و ۱۶۵ خریدار و اجاره‌کننده خودرو‌های مدل سال ۲۰۲۲ را جمع‌آوری کرد، گزارش داد که مشکلات به ازای هر ۱۰۰ خودرو ۱۱ درصد افزایش یافته است. امتیاز کمتر نشان دهنده کیفیت بالاتر خودرو است.

بر اساس گزارش رویترز، بیوک جنرال موتورز بالاترین رتبه را از نظر بهبود کیفیت اولیه در بین خودروسازان داشت، در حالی که کرایسلر متعلق به استلانتیس آمریکای شمالی پایین‌ترین رتبه را به خود اختصاص داد.

این گزارش همچنین اضافه کرد که دارندگان خودرو‌های برقی با باتری و خودرو‌های هیبریدی پلاگین در مقایسه با دارندگان مدل‌های موتور احتراق داخلی، مشکلات بیشتری را در خودرو‌های خود ذکر کردند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کیفیت خودرو ایالات متحده نیروی کار خودروسازان خودرو های جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:نخستین مرحله از نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم  همزمان با سراسر کشور و با حضور ۳۳۷ نفر از حافظان استان در تبریز برگزار شد.

گفتنی است طبق مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی در هشتم تیر ۱۳۸۴ مدرک تخصصی درجه ۳ قرآن معادل لیسانس، مدرک تخصصی درجه ۲ معادل کارشناسی ارشد و درجه ۱ معادل دکتری بوده و دارندگان این مدارک از مزایای دارندگان مدارک درجه یک تا پنج هنری برخوردار می‌شوند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تلاش ناموفق دختر آمریکایی برای عبور از آب‌گرفتگی با خودرو
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در آذربایجان شرقی
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز
  • الزام دارندگان پروانۀ دفاتر پیشخوان خدمات دولت به دریافت شناسه یکتا
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • الزام دریافت شناسه یکتا برای دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان