Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، مسابقات تنیس آزاد ویمبلدون از روز یکشنبه آغاز شده است و تماشاگران بعد از مدت ها دوری بالاخره این اجازه را پیدا کردند ورزشگاه های میزبان مسابقات را پر کنند. رافائل نادال و سرنا ویلیامز دو تنیسور مطرح زنان و مردان جهان نیز در روز دوم مسابقات(سه شنبه) مقابل حریفان خود به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید علاقمندان به تنیس فکر می کنند ویلیامز و نادال ثروتمندترین ستاره های تنیس ویمبلدون هستند؛ اما با وجود درآمد بسیار زیاد آنها این ثروت قابل مقایسه با دارایی های جسیکا پگولا تنیسور شماره ۸ زنان جهان نیست. این تنیسور ۲۸ ساله در نخستین مسابقه خود روز سه شنبه مقابل دونا وکیچ از کرواسی قرار گرفت. تمام هدف این ورزشکار موفقیت در مسابقات ویمبلدون ۲۰۲۲ است.

این تنیسور آمریکایی یک امپراتوری میلیارد دلاری را از اموال پدرش و همین طور ورزش به ارث می برد. پدر ۷۱ ساله او مهندس گاز و مدیر شرکت بوفالو بیلز است. براساس گزارش فوربز این بدان معناست که جسیکا روزی یک امپراتوری به ارزش ۵.۸ میلیارد دلار(۴.۵ میلیارد پوند) را تصاحب خواهد کرد. جسیکا پگولا از حرفه تنیس ۴ میلیون پوند درآمد داشته که در مقایسه با ارثی که به او می رسد چیزی نیست.

رافائل نادال دارنده ۲۲ عنوان قهرمانی گرنداسلم، ۲۲۰ میلیون دلار در طول دوران کاری درخشان خود جمع آوری کرده است. این تنیسور اسپانیایی یکی از ثروتمندترین چهره های این ورزش است؛ اما دارایی خالص او در مقایسه با ۴.۵ میلیارد پوندی پگولا تنها یک ذره است.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرنا ویلیامز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور

سلیمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: ریحانه دادو ورزشکار رشته قایقرانی آب‌های آرام استان، موفق به کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی کشور شد.

بیشتر بخوانید

نشان طلای مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکار چهارمحالی

وی افزود: مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور جوانان زیر ۲۳ سال آب های آرام بانوان با حضور ورزشکارانی از ۱۸ استان در دریاچه آزادی تهران برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور