Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، رضا میرزایی که بحث حضورش در استقلال کاملا جدی شده یکی از سریع‌ترین وینگرهای لیگ برتر است که معمولا در ترکیب اصلی قرار نمی‌گیرد اما به‌عنوان بازیکن ذخیره در دقایق پایانی به زمین می‌آید و با سرعتش مدافعان خسته حریف را آزار می‌دهد.

میرزایی فوتبالش را در سپاهان آغاز کرده و در تمام سال‌های اخیر به جز مقطع کوتاهی که به‌صورت قرضی در فولاد بازی می‌کرد فقط در تیم سپاهان عضویت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی فصل گذشته در ۳۰ هفته فقط ۳ بار در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفت و از ابتدا برای تیم نویدکیا به زمین رفت. اما تعداد بازی‌های او به‌عنوان بازیکن جانشین تقریبا ۵ برابر بیشتر از این مقدار بود و او ۱۴ بار در نیمه دوم وارد ترکیب سپاهانی‌ها شد.

حاصل کار میرزایی در این ۱۷ مسابقه ۴۳۹ دقیقه بازی و فقط یک گل در پیروزی ۴-۱ مقابل نفت مسجدسلیمان بوده است. میانگین نمرات میرزایی در فصل گذشته ۶.۶۸ بوده که او را بین بازیکنان سپاهان در رتبه نوزدهم قرار می‌دهد. آخرین بازی فصل گذشته مقابل آلومینیوم اراک و دربی اصفهان در دور برگشت که بدون گل تمام شد، تنها بازی‌هایی بودند که در آنها میرزایی ۹۰ دقیقه کامل در زمین حضور داشت.

کد خبر 686895 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه استقلال باشگاه سپاهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه استقلال باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای باقیمانده اش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف میزبان خود تراکتور می رود. مسابقه دشواری که آبی ها برای حفظ صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب سه امتیاز هستند.

یکی از دغدغه های کادرفنی استقلال برای این مسابقه، نداشتن مدافع جانشین روی نیمکت تیم است. نکونام در حال حاضر تنها محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا طی روزهای اخیر و به دلیل مصدومیت، از تمرینات گروهی به دور بوده اند.

در این میان، سهرابیان روز گذشته توانست با سایر هم تیمی هایش به تمرین بپردازد و این موضوع برای کادرفنی، خبر امیدوارکننده ای بود. انتشار تصاویری از تمرین امروز نیز، باعث قوت قلب نکونام شده است.

آرمین در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از عزیمت به تبریز حضور داشت و به نظر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر تراکتور نداشته باشد.

با این حال، انتظار می رود که سهرابیان در بازی فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان برود.

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • آسیب‌دیدگی و کشیدگی عضله محمد محبی
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده