Web Analytics Made Easy - Statcounter

درست مانند ابتدای لیگ ۲۱، در ابتدای لیگ ۲۲ هم شاهد ۶ تغییر روی نیمکت‌های لیگ برتری هستیم که آمار نسبتا بالایی به حساب می‌آید.

به گزارش ایران اکونومیست، طبق اعلام سهیل مهدی حدود یک ماه و ۱۵ روز دیگر شاهد آغاز بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم بود.

با شروع فصل نقل و انتقالات یکی از اولین اقداماتی که هر باشگاه انجام می‌دهد، تعیین‌تکلیفِ نیمکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد قابل توجهی از ۱۶ تیم حاضر به همکاری با سرمربیان پیشین خود ادامه دادند اما شاهد بروز تغییراتی نیز بودیم. سرمربیان خارجی دوباره بعد از وقفه‌ای به فوتبال ایران بازگشت پررنگی داشتند.

تا به اینجا پنج تیم سرمربیان خود را به دلایل مختلف تغییر داده‌اند. ۱۰ تیم به همکاری با نفرات قبلی ادامه خواهند داد و تنها صنعت نفت است که مشخص نیست چه کسی را روی نیمکت خود خواهد داشت. علیرضا منصوریان از هدایت این تیم کناره‌گیری کرد تا تعداد تغییرات به عدد ۶ برسد.

در ادامه لیست سرمربیان حاضر در لیگ بیست و دوم را مشاهده کنید:

استقلال: ریکاردو ساپینتو (جدید)

پرسپولیس: یحیی گل‌محمدی

سپاهان: ژوره مورایس (جدید)

گل‌گهر سیرجان: امیر قلعه‌نویی

فولاد خوزستان: جواد نکونام

مس رفسنجان: محمد ربیعی

ذوب‌آهن اصفهان: مهدی تارتار

آلومینیوم اراک: مهدی رحمتی

پیکان تهران: مجتبی حسینی

صنعت نفت آبادان: -(نامشخص)

هوادار تهران: ساکت الهامی (جدید)

نساجی مازندران: حمید مطهری (جدید)

تراکتور تبریز: قربان بردی‌اف (جدید)

نفت مسجدسلیمان: محمدرضا مهاجری

مس کرمان: فرزاد حسین‌خانی

ملوان بندرانزلی: مازیار زارع

با جدایی منصوریان تعداد تغییرات به عدد ۶ رسید؛ دقیقا مانند سال گذشته که ۶ تغییر روی نیمکت‌ها دیده بودیم. ۳۷.۵ درصد تغییر در سرمربیان که آمار نسبتا بالایی به نظر می‌رسد و دقیقا مانند ابتدای فصل گذشته است.

در بین مربیان کنونی همچنان محمد ربیعی پرسابقه‌ترین و پردوام‌ترین است. او برای چهارمین فصل متوالی قرار است روی نیمکت مس رفسنجان بنشیند و از این حیث صدرنشین است.

قربان بردی‌اف با ۶۹ سال مسن‌ترین سرمربی در حال حاضر است و مازیار زارع با ۳۷ سال عنوان جوان‌ترین سرمربی به حساب می‌آید.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ساکت الهامی ، ریکاردو ساپینتو ، باشگاه پرسپولیس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ساکت الهامی ریکاردو ساپینتو باشگاه پرسپولیس روی نیمکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای باقیمانده اش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف میزبان خود تراکتور می رود. مسابقه دشواری که آبی ها برای حفظ صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب سه امتیاز هستند.

یکی از دغدغه های کادرفنی استقلال برای این مسابقه، نداشتن مدافع جانشین روی نیمکت تیم است. نکونام در حال حاضر تنها محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا طی روزهای اخیر و به دلیل مصدومیت، از تمرینات گروهی به دور بوده اند.

در این میان، سهرابیان روز گذشته توانست با سایر هم تیمی هایش به تمرین بپردازد و این موضوع برای کادرفنی، خبر امیدوارکننده ای بود. انتشار تصاویری از تمرین امروز نیز، باعث قوت قلب نکونام شده است.

آرمین در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از عزیمت به تبریز حضور داشت و به نظر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر تراکتور نداشته باشد.

با این حال، انتظار می رود که سهرابیان در بازی فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان برود.

دیگر خبرها

  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • شناسایی ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار سقف لرزان در بافت‌های فرسوده
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود