Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالیکه تاکنون ملی‌پوش شدن سه کشتی‌گیر قطعی شده، تیم منتخب کشتی با ۵ آزادکار راهی تورنمنت تونس خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان مسابقات قهرمانی آسیا و سپس جام تختی به عنوان سومین مرحله از چرخه کشتی آزاد، حضور رحمان عموزاد در 65 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در 70 کیلوگرم و یونس امامی در 74 کیلوگرم قطعی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 57 کیلوگرم قرار است علیرضا سرلک نایب قهرمان جهان در سال 2021 و احمد جوان نفر اول جام تختی که در فینال سرلک را شکست داده بود در تورنمنت تونس کشتی بگیرند و این حکم انتخابی آنها را خواهد داشت. در وزن 79کیلوگرم نیز علی سوادکوهی که در قهرمانی آسیا مدال طلا گرفت و همچنین محمد نخودی نفر اول جام تختی و دارنده مدال نقره جهان در اسلو راهی این مسابقه خواهند شد تا تکلیف ملی‌پوش این وزن مشخص شود.

همچنین یونس امامی که حضورش را در تیم ملی اعزامی به بلگراد قطعی کرده نیز در تورنمنت رنکنیگ‌دار تونس محک خواهد خورد. در سایر اوزان نیز مسابقه انتخابی روز 19 تیر ماه تعیین کننده ملی‌پوشان ایران در مسابقات جهانی 2022 خواهد بود.

نصیرزاده: حرف ما ندادن بودجه به کشتی نیست اما همه فدراسیون‌ها جایگاه خودشان را دارند



انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بیژنی کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی درخشید.

چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از ششم تا هفتم اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۳ با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان ، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

حسین بیژنی کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم فرنگی از استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت های بین المللی جام تختی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها شد.

حسین بیژنی قهرمانی ارتش‌های ایران، نایب قهرمان امیدهای کشور، قهرمان بسیج کشور و نفر سوم بزرگسالان فرنگی کشور را در کارنامه ورزشی خود دارد. وی در باشگاه دانشگاه آزاد دهدشت زیر نظر مربیان پرتلاش خود سجاد جوشن، آرش هادی پور و افتخاری تمرین می‌کند.

عین الله دهقان، مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره حسین بیژنی در رقابتهای بین المللی کشتی فرهنگی جام تختی را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

«کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره حسین بیژنی در رقابتهای بین المللی کشتی جام تختی افتخار دیگری را برای ورزش کهگیلویه وبویراحمد و جامعه کشتی استان رقم زد .

پیروزی و قهرمانی این ملی پوش کشتی کشور و استان را به دکتر احمد زاده استاندار ورزش دوست استان، نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی، جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان ، هیات کشتی استان ،مربیان ،سرپرستان و خانواده قهرمان حسین بیژنی تبریک عرض می نمایم.

ضمن تبریک این موفقیت و آرزوی توفیق و سربلندی بیشتر برای جوانان و نوجوانان و تداوم افتخارآفرینی ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در میادین کشوری و بین المللی، از درگاه ایزدمنان پیروزی‌های جوانان ورزشکار و مومن استان ولایت مدار در میادین بزرگ ورزشی را آرزومندم».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!