Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم‌ فولاد هرمزگان در دیدار حساس و برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور به مصاف سامیت تهران رفت.

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور تیم فولاد هرمزگان در تهران با تیم سامیت دیدار کرد. 

تیم فولاد هرمزگان ۳۰ امتیازی و صدرنشین در صورت کسب برتری در این  دیدار دو هفته زودتر به عنوان تیم نخست صعود خود را به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور مسجل می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار شاگردان نادر غله بانی سه بر دو مغلوب حریف تهرانی خود شدند تا صعود شان به لیگ دسته دوم به دو هفته پایانی کشیده شود.

  در این بازی میلاد قنبری و حسن رمون زاده برای فولاد گلزنی کردند. فولاد هرمزگان با این شکست با ۳۰ امتیاز همچنان صدرنشین گروه سوم باقی ماند. 
در سایر دیدارهای این هفته گروه سوم نفت اهواز دو بر یک استقلال شوش را برد.

سپاهان نوین ایذه و نفت امیدیه یک یک مساوی شدند. فرهنگ رامهرمز با یک گل مغلوب یزد لوله شد. سپاهان نوین اصفهان و کیان اراک یک یک به کار خود پایان دادند. 

در پایان هفته شانزدهم در گروه سوم تیم فولاد هرمزگان با ۳۰ امتیاز صدرنشین است. نفت امیدیه با ۲۵ امتیاز در مکان دوم ایستاده است. یزد لوله با ۲۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر در مکان سوم ایستاد.

در هفته هفدهم که دیدارهای آن دوازدهم تیرماه برگزار خواهد شد تیم فولاد هرمزگان میزبان سپاهان نوین ایذه است. فولاد بازی رفت را چهار بر یک به برتری دست یافته است.

در دیگر دیدارها که همزمان با بازی فولاد برگزار خواهد شد فرهنگ رامهرمز با نفت اهواز بازی خواهد کرد، کیان اراک از سامیت تهران میزبانی می کند، استقلال شوش میزبان سپاهان نوین اصفهان است و یزد لوله در خانه با نفت امیدیه بازی می کند. 

به گزارش فارس،  گروه سوم مرحله دوم  لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور  فولاد هرمزگان با تیم های سپاهان نوین ایذه ، سپاهان نوین اصفهان ، نفت امیدیه ، فرهنگ رامهرمز ، کیان اراک ،  نفت اهواز ، سامیت تهران ، استقلال شوش و یزد لوله هم گروه است. تیم های اول سه گروه به طور مستقیم به لیگ دسته دوم صعود می کنند و تیم های دوم و بهترین تیم سوم سه گروه راهی پلی اف می شوند.

انتهای پیام / 88071
 

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش هرمزگان لیگ دسته سوم فوتبال کشور فولاد هرمزگان تیم فولاد هرمزگان باشگاه های کشور لیگ دسته دوم سپاهان نوین نفت امیدیه یزد لوله گروه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم هندبال «فتح قم» که به مرحله نهایی لیگ هندبال دسته دوم باشگاه‌های کشور راه یافته بود، در این مرحله با قبول دو شکست و یک پیروزی در جایگاه سوم ایستاد و نتوانست به لیگ دسته یک صعود کند.

هندبالیست‌های قمی در بازی نخست مرحله پایانی ۳۰ -۲۹ برابر «کات شاهرود» شکست خوردند، در بازی دوم ۳۷ – ۳۲ برابر «نجف آباد اصفهان» نتیجه را واگذار کردند و «پارس پویان بهبهان» را ۳۰-۲۴ شکست دادند.

شاهرود میزبان مرحله پایانی لیگ دسته دوم هندبال باشگاه‌های کشور بود.

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵ ساعته در پرواز مشهد- تهران
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف