Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه کیهان نوشت: این صفحه منسوب به گروهی از زنان سینماگر است که به تقلید از جنبش "من هم" در غرب، درباره آزار و اذیت زنان در سینمای ایران دست به افشاگری و اعتراض می‌زند.

شنیده می‌شد که این جریان بیش از آنکه در جهت مبارزه با فساد باشد، آلوده به فمنیسم است.

انتشار یک مطلب توهین‌آمیز علیه دفاع مقدس در صفحه منسوب به این جریان، نشان داد که آنها، خود یک گروه فاسد هستند و در مبارزه با فساد و دفاع از حقوق بانوان در سینما، ریاکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که دفاع از حقوق بانوان، ممزوج با اخلاق و سبک زندگی اسلامی و ایرانی و همچنین حمایت از حجاب و غیرت است، حال چگونه جریانی که هیچ تعهد و نسبتی نه با اخلاق و فرهنگ و سبک زندگی اسلامی دارد و نه حتی برای ارزش‌های ملی حرمتی قائل است، می‌تواند ادعای دفاع از زنان و مقابله با فساد را داشته باشد؟ این مسئله همواره جریان به اصطلاح روشنفکری را نزد افکار عمومی رسوا کرده و این گروه مقلد غرب را هم به عنوان بخشی از زیرمجموعه جنبش غربزگی، رسواتر کرد.
البته این اتفاق چندان هم تازگی ندارد، جریان روشنفکرنمای وابسته به غرب حدود ۲۰۰ سال است که با فرهنگ و ارزش‌های دینی و حتی ملی سر ناسازگاری دارد. دفاع مقدس هم به عنوان بخشی از ارزش‌های ملی ما همواره هدف هتک حرمت شبه‌روشنفکرهای غربزده بوده است.

کد خبر 686908 برچسب‌ها حسین شریعتمداری - کیهان خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسین شریعتمداری کیهان خبر مهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار داشت: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‍افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان توهین آمیز مدیر نماوا