Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: تامین بسترهای مخابراتی با کیفیت مطلوب در راستای ارائه به موقع آنها به مشتریان از استراتژی‌های دارای اولویت منطقه است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: با تلاش همکاران مخابراتی زیرساخت‌های شبکه انتقال در شهرستان کامیاران به صورت قابل ملاحظه‌ای توسعه یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با اجرای پروژه توسعه شبکه انتقال، دسترسی سریع مشتریان به اطلاعات و داده‌های موجود در فضای مجازی، ارتقا سرعت UPLINK و UPLOAD، بهره مندی صاحبان مشاغل آنلاین از بسترها و درگاه‌های غیرحضوری و ...  فراهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این پروژه 8 تجهیز CWDM با سرمایه‌گذاری 12 میلیارد ریال در شهرستان کامیاران با هدف توسعه و ارتقا زیرساخت‌های شبکه انتقال و تامین پهنای باند و دیتا نصب و راه‌اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با راه‌اندازی سیستم های CWDM در حوزه انتقال، شرایط واگذاری زیرساخت‌های ارتباطی به اپراتورهای موبایل و توسعه سرویس‌های اینترنت پرسرعت مخابرات مهیا است.

حکمت تصریح کرد: در حال حاضر پهنای باند دسترسی به دیتا و اینترنت مخابرات در شهرستان کامیاران 10G (10 گیگ) است.

وی در ادامه ضمن تشریح اقدامات و پروژه‌های مخابراتی برای توسعه و ارتقا شبکه انتقال در استان افزود: با تامین تجهیزات و سرمایه گذاری‌های لازم در این خصوص تلاش داریم خدمات و سرویس‌های مخابراتی را با کیفیت بالاتر به مشتریان ساکن در نقاط شهری و روستایی ارائه دهیم.

وی همچنین مشتریان را بزرگترین سرمایه‌ مخابرات خواند و خواستار تعامل و همراهی بیشتر آنها با مجموعه مخابرات در راستای تحقق پروژه‌های مخابراتی شد.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: آزاد حکمت مدیر مخابرات کردستان شبکه انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری پزشکان و بیتوته بودن آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت، وجود محل زیست مناسب پزشکان است و با احداث مکان‌های مناسب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه ارائه خدمات سلامت باکیفیت بالاتر به مردم با حضور همیشگی پزشکان هموار شود.

وی تصریح کرد: پانسیون پزشکان دالکی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت دالکی احداث خواهد شد.

فرهادی گفت: شهر دالکی با جمعیتی در حدود ۹ هزار نفر، به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان بوشهر به استان فارس، بار مراجعات به بخش درمانی مرکز خدمات جامع سلامت دالکی بالا است و باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های درمانی در این شهر شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص پیگیری و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که قدم‌هایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم برداریم و با تکمیل زیرساخت‌ها، سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی درمانی مردم بیش‌ازپیش ارتقا می‌یابد.

کد خبر 6088250

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • انتقال مالکیت شرکت هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تسریع شود
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳