Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با تشریح روند اجرای پروژه مذکور در راستای تقویت و ارتقا پهنای باند و دیتا در شهرستان سنندج اظهار کرد: برای نصب تجهیزات لازم از جمله CWDM و PDH مبلغ ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تأمین و نصب تجهیزات فنی در این خصوص، موجب تقویت و افزایش پهنای باند و دیتا برای اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت پرسرعت مخابرات می‌شود، افزود: در این پروژه ۱۷ تجهیز CWDM و ۷ تجهیز PDH نصب و راه اندازی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: تجهیزات مذکور در ۲۴ نقطه شهری و روستایی با هدف ارائه خدمات مطلوب مخابراتی به صورت یکسان به مشتریان ساکن در نواحی مختلف شهری و روستایی نصب و راه اندازی شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: با این اقدام شاهد ارتقا سطح کیفی خدمات دیتایی به مشتریان ساکن در شهرستان سنندج به طور قابل ملاحظه‌ای هستیم.

حکمت یادآور شد: راه اندازی سیستم‌های CWDM و PDH ، در بخش انتقال، ارتقا زیرساخت‌های مخابراتی و توسعه سرویس‌های اینترنت پرسرعت مخابرات و موبایل را به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: با اجرای این پروژه زیرساخت‌های دیتایی با کیفیت مطلوب‌تر برای دیگر اپراتورهای تلفن همراه توسط مخابرات منطقه کردستان فراهم شده است.

وی در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر ۱۸۹ هزار و ۴۰۱ مشترک تلفن ثابت، ۴۰ هزار و ۹۶۲ مشترک ADSL، حدود ۴۵۰ مشترک VDSL، 3 هزار و ۲۲۶ مشترک FTTH و یک میلیون و ۴۹۵ هزار و ۶۴۰ مشترک تلفن همراه در استان از خدمات و سرویس‌های مخابراتی بهره مند هستند.

کد خبر 5526333

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج بازرگانی استانها مخابرات کردستان آزاد حکمت بوشهر خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه شیراز مواد مخدر ویروس کرونا ایلام سنندج آمار کرونا اردبیل مشهد خراسان رضوی کرمانشاه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین

سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست با دستگاه های خدمات رسان با محوریت منطقه گردشگری دربند سرعین اظهار کرد: آب و فاضلاب در کنار تامین آب به شکل موقت قرار شد به سرعت عملیات اجرایی انتقال آب دایمی به این طرح عظیم گردشگری را به ظرفیت دو متر مکعب اجرایی و عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال در حال اجراست و پیش بینی می شود با سرعت عملیاتی انتقال آب به پل معلق سرعین تا افتتاح این طرح گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

میرجعفریان افزود: میراث فرهنگی با هماهنگی آب و فاضلاب استان اردبیل باید در تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کرده تا مخازن و خط انتقال در موعد مقرر تکمیل و پروژه به شکل کامل با زیرساخت تامین آب شرب و بهداشتی آماده بهره برداری شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • مدیرکل اقتصادی استانداری، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چین در بخش کشاورزی مازندران خبر داد
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • برگزاری نشست تعاملی مدیران شرکت ملی انتقال گاز ایران و مخابرات منطقه خوزستان