Web Analytics Made Easy - Statcounter

پتکوویچ نزدیک به هدایت تیم ملی مصر قرار گرفته است

گزینه مربیگری در استقلال از تیم ملی مصر پیشنهاد دریافت کرد.

به گزارش طرفداری، نشریه «الیوم السابع» مصر خبر داد پائولو سوزا سرمربی پرتغالی بعد از توافق اولیه با فدراسیون فوتبال مصر برای هدایت تیم ملی این کشور زیر توافق خود زد.

دلیل اصلی رد پیشنهاد مربیگری در تیم ملی مصر از سوی سوزا تماس تلفنی این مربی با کارلوس کی روش سرمربی سابق مصر و هموطنش بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش که این روزها با فدراسیون مصر به دلیل دریافت مطالباتش به شدت درگیر است سوزا را از حضور در نیمکت فراعنه منصرف کرد.

طبق گزارش این نشریه مصری ولادمیر پتکوویچ گزینه مربیگری در استقلال قبل از آمدن ساپینتو، به نیمکت تیم ملی مصر نزدیک شده است.

کی روش برای مدت 7 ماه هدایت تیم ملی مصر را برعهده داشت و نتایج خوبی در این تیم گرفت ولی در نهایت از این تیم جدا شد. مصری‌ها دوباره تلاش کردند تا کی روش را برگردانند اما مربی پرتغالی قبول نکرد.

ترجمه از فارس

اخبار داغ 

پورعلی‌گنجی: ورزشکار هرچقدر پول می‌گیرد نوش جانش! مدیر عامل باشگاه گل گهرسیرجان به اشتباه میثاقی را فردوسی پور خطاب کرد / فیلم واکنش داویده فراتزی به انتشار تصویر برهنه خود در اینستاگرام اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ / گزارش تصویری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی مصر کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند