Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@17:41:45 GMT

کشف 6 تن آرد قاچاق در یاسوج

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۵۸۰۵۷

کشف 6 تن آرد قاچاق در یاسوج

به  گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک‌حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی گزارشات مردمی به سامانه سامد دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان 6تن آرد قاچاق در یاسوج کشف شد.

وی افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر  احتکار مقادیر زیادی آرد قاچاق،  ضمن صدور دستورات قضایی لازم، موضوع در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات سپاه، قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: سربازان گمنام در سازمان اطلاعات سپاه موفق شدند در بازرسی از محل 6 تن  آرد قاچاق کشف کنند و شخص محتکر نیز با قرار مناسب بازداشت شد.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: احتکار آرد یاسوج آرد قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • تبیین نگاه قرآنی رهبر معظم انقلاب را نباید در تدوین چند کتاب خلاصه کرد
  • نگاه قرآنی و تفسیری رهبر معظم انقلاب با سخن و کلام ایشان عجین است
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد