Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگر سوژه جدال ساپینتو با مورایس شد

رسانه پرتغالی به انتقال مدافع استقلال به سپاهان واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش طرفداری، محمد دانشگر مدافع استقلال دو روز پیش با قراردادی 3 ساله راهی سپاهان شد تا زیرنظر ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی و جدید زردهای اصفهان کار کند.

نشریه «رکورد» پرتغال این انتقال را سوژه خود قرار داد و واکنش جالبی درباره این خرید مورایس نشان داد و نوشت: محمد دانشگر، مدافع میانی 28 ساله استقلال ریکاردو سا پینتو را به ژوزه مورایس ترجیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ایرانی در پایان قراردادش با استقلال برای سه فصل با سپاهان قرارداد امضا کرد. سپاهان فاش کرد محمد دانشگر گزینه درخواستی از سوی مورایس بوده است.

ریکاردو ساپینتو و خوزه مورایس با هدایت تیم‌هایی که فصل گذشته به ترتیب در رده‌های اول و سوم قرار گرفتند، حریفان هم در لیگ برتر ایران شدند.

ترجمه از فارس

اخبار داغ 

پورعلی‌گنجی: ورزشکار هرچقدر پول می‌گیرد نوش جانش! مدیر عامل باشگاه گل گهرسیرجان به اشتباه میثاقی را فردوسی پور خطاب کرد / فیلم واکنش داویده فراتزی به انتشار تصویر برهنه خود در اینستاگرام اولین جلسه تمرینی منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ / گزارش تصویری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه ، مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و اینبار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیوهای منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است:«فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • واکنش مدیر رسانه سپاهان پس از ناراحتی مورایس
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • مورایس: از بازی امشب ما استقلال سود برد
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس