Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هیأت بضعةالرسول(س) مراسم عزاداری شهادت حضرت جواد(ع) خود را به یاد شهید مدافع حرم صیاد خدایی به مناسبت چهلمین روز شهادتش فردا پنجشنبه ۹ تیرماه از اذان ظهر در مجتمع فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برپا می‌کند.

در این مراسم حجت‌الاسلام حامد کاشانی سخنرانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچه شهید صیرفی‌پور واقع است.

شهید صیاد خدایی از رزمندگان دفاع از حرم اهل بیت(ع) روز اول خردادماه در خیابان مجاهدین اسلام مقابل منزلش، توسط دو موتورسوار با اسلحه کلت مورد سوءقصد قرار گرفت و بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید.

شهید حسن صیاد خدایی متولد سال ۱۳۵۱ در شهرستان میانه آذربایجان شرقی بود. او سال ۶۶ به عضویت سپاه در آمده و در نیروی قدس مشغول به خدمت بود. شهید خدایی داماد حاج حسین فیضی مداح اهل‌بیت(ع) و از سینه‌زنان هیأت دلریش تهران که هیأت آذربایجانی‌های مقیم تهران است، بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حامد کاشانی شهید شهادت امام جواد شهید صیاد خدایی شهید مدافع حرم صیاد خدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۵۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار مرند در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور با تاکید بر الگوی قرار دادن شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطرنشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از دشمن ندارد.

شهید مدافع حرم محرم علیپور در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • ماجرای عجیب طراح سوالات کنکور | اجازه خروج به او ندادیم تا اینکه چهلم همسرش رسید + فیلم
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود